Jaha, så vaknade man i Stockholm dåra.... SUCK...

Sorry.. inte många inlägg här sista veckan......

image476
Text på ryggen på Ed's skjorta!! Hahhaha ;-)

Allt började med att några av Londonligan flög ner till Rivieran i fredags. Och då är det ju svårt att gissa vad som händer... A whole weekend of PARTY... Vi fullständigt MAXADE Baoli. Dessvärre typ VÄRRE än värsta brats.. Hahahhahhaha! Bara texten på Ed's tröja är så fel att den blir hysteriskt rolig.

Vi hade bästa vipbordet och jag vete sjutton va som flög i oss men Ed sprutade champagne (I know - very moget.. NOT), vi hade grupphångel (Jag vet... very moget det också.. ), vi passerade ice cubes, vi kastade ice cubes, vi bytte kläder med varandra.. etc. etc. (ok då - inget av vad vi pysslade med var särskilt moget...)..
GALET har helt plötsligt fått en ny innebörd med andra ord..... hm... ;-) Ja, ja, j*kligt skoj hade vi iaf! (Och den där killen på Baoli som vill ha mitt nummer.... Jag tror inte att han vill ha det längre.. Han tycker nog att jag partar ANINGEN för mycket... Vi sprang dessutom på varandra på torsdagen förra veckan på BOB SINCLAR partyt i Monaco. Oh, well... ;-)

Och resten av helgen fortsatte i GALEN anda kan man säga... Tills de stack i  måndags kväll.. SNYFT. Så i tisdags var det middag hos Ed och igår flög jag till Stockholm. Jag har inte ens hunnit kolla mina mail - typ!

Är hos mamma, har bokat verkstadstid för lilla bilen, ska boka tid till läkaren för min höft/muskel också. Får posta mer sen. Nu, fler telefonsamtal och DUSCH!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

gud vad kul det låter....jag vill också "bratta" runt!!! får snällt vänta till i sommar då jag får vara med adriatiska rivierans brats. Hoppas du trivs bättre i stockholm denna gång, vädret är ju toppen....! grönskan likaså! haha, coolt tryck. helt rätt med självinsikt.

Postat av: Sweetheart

Du verkar ha grymt massa skoj! :) Hur är det att vara hemma i Sverige igen då?

2007-04-26 @ 15:01:21
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hahahha, ja det är rätt skoj att "bratta" sig ibland.. Hahahhaha ;-) Var en sväng på stan idag. Helt ok. Och så verkar det vara en del på g dessutom så jag bokas upp snabbare än blixten. Måste erkänna att Stockholm när solen skiner är helt ok!! Mörk, kall vinter däremot NO THANKS!! ;-)

Sweetheart
Ja, fast tack och lov är jag i Sverige igen. Det är välbehövligt med en paus från alla kalas. Har blivit LITE mer av det än vad jag hade tänkt... Sverige är ok. SOLEN skiner ju!! ;-)

2007-04-26 @ 18:08:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback