Kommer definitivt vara "fit-for-fight" för Monaco!! :-)

Yeey!! En HEL natts sömn! Nästan iaf. Sprinklersystemet för ett j*kla oväsen vid halv 4, men ändå! Inget snorande och hostande! FAB! Franska pharmaciet fixar alltid "killer  medication"! GREAT. Kommer ändå att skippa utgången ikväll.. Hehe, hellre Monaco imorgon! ;-)

image459
Solen skiner! Och för en gång skull känns det rätt varmt också. NICE!

Skissade faktiskt lite igår - dra på trissor.. ;-) Så  nu är det lite filande kvar på skissen sedan kan jag sätta igång och måla. Dessvärre har jag skeppat typ ALLA blå färgburkar över till C eftersom jag har en STOR duk där som jag tänkte måla över och så glömde jag ta med mig dem tillbaks.. Men jag hoppas att jag ska klara mig på den färg jag har här... Har inte kollat i "blå" lådan men jag håller tummarna.. :-S Annars måste jag ner på stan.. Boring..

Bonne journée!
:-)

Kommentarer
Postat av: nollåttan

å vilket härligt väder. här är det också underbart med ledighet i luften!!! i love it! ska ut med vänner på restaurang ikväll och sova lääääääänge i morgon. och så MÅSTE jag bara förbi nk för att kolla (läs köpa) lite taikaporslin. habegäret ger ingen vika!

Postat av: Sweetheart

Så skönt att du mår bättre! Härligt med lite sol, här är det gråare än gråast :( Hoppas det går bra med tavlorna! :)

2007-04-05 @ 10:33:22
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja - äntligen! Vädret är super!! Hm. Måste också ha det där porslinet. PRECIS min stil! Du får lägga upp bilder när du införskaffat!! :-)

Sweetheart
Ja, vara sjuk är ingen höjdare. Och jag är MYCKET bättre än igår vilket är sååå skönt! Tack, tavlorna måste vara klara imorgon!!! Stressa!!! :-)

2007-04-05 @ 12:50:34
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback