Kvällskvists bekännelser..

image451

Tidigare idag så ringde jag. Till Ashley. Jag vet att jag inte borde. Men jag tänkte... eh... nä, ok då, jag tänkte inte alls. Det gick fram signaler - och inga brittiska sådana. Det verkar med andra ord som om han är tillbaks här nere igen. Han svarade inte så jag lämnade ett meddelande. Fast jag vet att han inte kommer att ringa tillbaks. Iaf inte den här gången han är nere. Kanske nästa. Kanske.

Och vi har ju gemensamma vänner så i längden är det oundvikligt att inte springa på varandra. C tror att han är RÄTT missnöjd med att jag inte kom ner till stället där han var sista kvällen innan han åkte. Helt ärligt är jag själv rätt missnöjd med att jag inte stack dit. Men nu blev det så.

Och för den delen fattar jag inte vart denna hang-up "light" kommer ifrån. När jag träffade honom första gången förra året så gillade jag honom INTE ALLS. Jag tyckte att han var dryg och sliskig. Och det lustiga är att några av vännerna som träffat honom första gången nu när han var nere sist har sagt till mig att de inte gillar honom för att han är - hahhaha - dryg och sliskig.. hahahhahah. Så vad är det jag gör??

Jag vet iaf vad jag borde göra - gå och lägga mig. Mår skit och VET att jag inte kommer att somna i första taget.. Måste förmodligen snyta mig 418 gånger först... Tur att jag har fransk dunderkräm från Pharmaciet!! Så slipper jag se ut som Rudolf med röda mulen efter alla snytningar...!

FY F*N va tråkigt det är att vara förkyld. MORR!
Natti-natti! Måste nog ställa klockan ändå. Senare än 9 borde jag inte gå upp. Eller i alla fall halv 10...
/C

Kommentarer
Postat av: Fröken Singel

ååh gumman, så är det ju liksom alltid! de är fula som stryk men sen knullar man lite och vips tycker man att de är snyggast i världen... och kan inte leva utan dem... var precis samma för mig med mitt ex, jag tyckte att han var skabbig och äcklig först, men nu, NU när det är slut, då är han finast i världen och jag kan inte sluta tänka på honom :P

Postat av: C

Fröken Singel
Hahahhaha, konstigt hur vissa saker fungerar... Eller hur!? Läste din story.. TYP same-same.. F*n va det är störande. När det inte blir som man vill... Eller hur?! :-)

2007-04-04 @ 14:06:22
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback