Lazy's lista

Äntligen lite "catch up" time att läsa bloggar. Har ju inte hunnit det under HELA helgen - typ. Hittade denna hos Lazy och såg att 08:an också fiffat ihop den. Och eftersom jag just fixat en cappuccino, sååå.. (3:e koppen koffein för dagen)........

Ditt namn: C
Längd: 169 cm
Spelar du något instrument: Piano i 10(!) år och tvärflöjt.
Vem är snyggast: Hm.... Beror på hur man menar "snyggast".
Vem vet mest om dig: L i Stockholm vet ALLT!!
Vad vill du ha just nu: TID och att MIN EGEN bil vore här!
Vilka sjukdomar har du: Hosta.... Typ förkylning... Eller ok, då. För många Marlboro's.. IKK!
Fobier: Bakterier... Jag ser dem ÖVERALLT.... Uäähh..
Känner du en snygg kille: Massor. Och VACKRA pojkar också!
Har du körkort: JA! Skulle DÖ utan det!
Åsikt om jultomten: Vem? F'låt va hette det??
Vill du gifta dig: JA
Tycker du att du är attraktiv: Every now and then.
Din hårfärg och frisyr: Typ blond. Långt, bångstyrigt hår.
Skolväska just nu: Hahahahha nä, weekend bag..... Stor, svart Dior.
Har du glasögon: Ja, skitsnygga Chanel men använder dem aldrig (och ser därför INGENTING... ;-)..
Hur ser din plånbok ut: Liten
Favorittv-program: Ingen aning. Allt och inget. Har knappt tid att se på tv i FR men i SV står tv:n på i bakgrunden mest hela dagarna..
När ska du festa nästa gång: Well - just pick a day! ;-)

Vad köpte du senast: Betalade péagen (motorvägen) på väg hem från Provence imorse - fast det kanske inte direkt är ngt köp....
Hur mycket pengar har du: Hahahhahhahahhahhahahhahahhahahhahha
Hur svarar du i telefonen hemma: Oui! eller Allo! eller Yes! eller ibland med mitt namn.
Senast kramat: Sir Bastian
Vem sov du hos senast: Hos mina oncles i Provence igår kväll, jag har ett EGET rum i deras hus.
Stjärntecken: Jungfru
Ögonfärg: Grön/Grå/Blå
Kroppsform: Streck - typ pojkkropp (alltså inte streck som i spinkig utan mer RAK).
Kall favoritdricka: San Pellegrino och Orangina
Varm favoritdricka: Café Crème
Alkoholhaltig favoritdricka: CHAMPAGNE

Säger ofta: När jag pratar svenska: AAAA, PRECIS!
När jag pratar franska, EN FAIT (ibland har jag riktiga RYCK och säger det innan VARJE mening..helt sjukt..). Hahahha;-)
Och på engelska MASSOR av skumma uttryck..;-)
Saknar du någon: MÅNGA, främst LILLEBROR!
Du fikade senast: Räknas frukost på Blue??
Senast sedda film:  Kommer inte på just nu...
Hur känner du dig nu: Utmattad och fet!
Kan du laga mat: JEPP
Vad pluggar du: I study life - Every day!
Vad tycker du om fötter: Eh... inget speciellt. Kräks om jag ser långa tånaglar dock.. IKKKK!
Är du smart: Är kreativt logisk!
Snarkar du: Nej.
Är du aktiv i skolan: Blev kursetta - so i guess so....
Lesbisk: 
När och varför grät du senast: Hm... won't tell...

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

jag HATAR "peage"!!! aaah, orangina, det är sommar!! mmm *sluter ögonen och tänker på alla beignets-försäljare som skriker ut läsknamn på stränderna*

2007-04-10 @ 12:43:19
Postat av: C

Nollåttan
Hm.. Inte kul att betala péagen men VILKA VÄGAR att cruisa runt på!! NICE! Så med andra ord betalar jag gärna ;-)!

Mmm. Jag dricker nog Orangina lite för ofta... Kolsyra och socker.. Not good.... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback