Leverans..

Geten är en klippa! Han kom med en hel kasse mat. Som han på eget initiativ inhandlat. För min lilla lista var VÄLDIGT modest!

image456  image457

Och viktigast av allt - Nurofen Rhume och GODIS - Fizzy rolls!!!

Imorgon ska alla ut. Jag och Geten kom fram till att jag, med tanke på hur jag ser ut och låter.., borde stanna hemma och kurera. Bättre att vara hemma imorgon för att vara pigg och kry inför Monaco på fredag!! Yeee-Haaa! :-)

N ringde "-JAG VILL KOMMA NER!!!"
Jag "-Anytime!"
N "-Grand Prix dagarna!!!"
Jag "-Nice-nice!"
N "-Jag ringer imorgon när jag bokar!"

Vi diskuterade filmfestivalen också eftersom Grand Prix är i slutet av den. Så vi får se how many days it will be. S ropade i bakgrunden att om N ska stanna med mig i 2 veckor kommer vi att döda varandra... Hahahhahahhaha Snarare parta ihjäl oss... Hon är så grymt FUN! Hahahhahahaha :-)

Nu är jag på bättre humör. Kanske ska ta tag i den där duken och börja skissa dårå!
C som i Ceeeeg!

Kommentarer
Postat av: nollåttan

bilken underbar vän. jag vil också beställa hrm, få se, sushi och dipgrönsaker. fattar inte varför jag är så sugen på sånt. jo och CHIPS!

Postat av: nollåttan

åå...hittade coolaste nya porslinsserien. satans habegär. visst är det läckert?

2007-04-04 @ 23:28:32
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback