LJUSNING!! ;-) I've got a BIG SMILE on my face!!


Hihi, en viss liten Londonbo har skickat bokningsbekräftelse... :-) :-) :-)

Han landar på fredag eftermiddag och stannar till på söndag kväll.. VERY NICE! Vågade nästan inte hoppas men han är ju lika galen som jag och gör typ det som faller honom in för stunden, so - here we go... tickets booooked! 

Fast, lite läskigt är det ju... :-S Tack och lov är han en skön typ. Och en lustig sak... Vi har SAMMA födelsedag... SKUMT! Av 365 dagar fyller vi på samma. Och i generationer tillbaks har han svensk släkt..

Dax att börja planera hyss och nice ställen att gå på!! Har en del BRA idéer!! Shit - det ska bli SÅ NICE! Can't wait!

:-) (yepp, smilet är tillbaks igen!)
C

Kommentarer
Postat av: nollattan

kul!!! skriv gärna ner tips, jag ska ha fint besök utomlandsifrån och som vanligt är man NOLLSTÄLLD när det väl gäller!

2007-04-27 @ 23:28:46
Postat av: glitzy

ohh så spännande

Postat av: Sofie

vad kul o läsa :) du måste skriva o berätta vad ni gör!

2007-04-28 @ 11:30:04
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Jag ska definitivt rapportera. Det finns ju massor av skoj i Stockholm som är riktigt "exotiskt" för turister. Jag har "turistat" rätt mycket här eftersom jag har så många internationella vänner som hälsat på då jag varit här.

Giltzy
JA, visst är det! Can't wait! ;-)

Sofie
Ska bli! ;-) Bara en vecka kvar! Ska bli så skoj! Och lite galet är det... ;-)

2007-04-28 @ 11:46:34
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback