Middag!

Gjorde klart prep jobbet med duken. Sedan har jag befunnit mig i horisontallage for att kurera mina ben. Sa rinde telefonen! Det var Geten. Han stod pa flygplatsen i Nice och vantade pa sin vaska. Geten ar ett ex som bor i London men som har lagenhet har nere. Han bjod ut mig pa middag ikvall! DET AR PRECIS VAD JAG BEHOVER! Antligen en lugn kvall! Och hans sallskap ar alltid roligt!

Ska sova hos C inatt igen och jag hoppas, hoppas verkligen att det blir en HEL natts somn! Det ar jamt massa saker annars. Barn som drommer mardrommar, larm som gar pa, C's telefon som ringer mitt i natten och hon svarar och pratar en halvtimme.. Ratt svart att sova minst 8 timmar i strack med andra ord...

HELA nasta vecka ska jag STANNA i MITT HUS! Och fa lite ordning pa mig sjalv och fa massor av malande gjort. Kanns som om jag, efter gardagen, kommit till en grans dar jag bara vill krakas pa alla fester och allt partyfolk. Jag ska vara erimit fran och med imorgon!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

trevligt! kan du umgås med ditt ex alltså?

Postat av: C

JAPP! Jag har kontakt och umgas i princip med alla (och SA manga ar de inte att halla reda pa heller..) mina ex! Ibland umgas jag med dem och deras nya flickvanner ocksa! Jag har inga som helst problem med att umgas med ex, men det ar klart.. ibland kan det vara jobbigt just efter ett break up men nagonstans sa har jag anda lyckats halla vanskapen med nastan alla och det ar jag glad for!! :-) C

2007-04-01 @ 23:37:11
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

okej heter han geten eller är det ett smeknamn som mina..?
hoppas ni får trevligt..!
XXX

2007-04-01 @ 23:42:54
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: nollåttan

wow måste jag säga. de flesta tycker att det är jättejobbigt. har du några knep du kan avslöja??

2007-04-01 @ 23:57:08
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Hahahaha, det ar ett smeknamn. Han ar engelsman och bland de flesta av vannerna kallas han the goat eller mr goatie osv. osv. Han ar typ smal och skuttig som en get. hahahhaha
Vi hade en supertrevlig middag. Och det var precis vad jag behovde. Nu hoppas jag bara att jag ska kunna sova utan avbrott.. Dessvarre verkar det inte sa. C ar inte hemma sa hon lar nog ringa om nagon timme eller sa nar hon ar pa G for hon har inga hemnycklar - de ligger har pa hyllan...

2007-04-02 @ 00:00:57
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: C

Nollattan
Jag ska sova pa saken sa jag kan klura ut nagot klokt att skriva! :-)

2007-04-02 @ 00:11:19
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Lustigt nog så ställde C mig samma fråga när hon kom hem igår kväll. Och efter lite diskuterande så kom jag fram till att jag tror att det finns en mening med allt och att ur alla (nästan) relationer och händelser i livet finns något att lära sig och ta med sig för framtida händelser. Jag har väldigt svårt att blicka tillbaks och ångra saker. Jag ser det hellre som att jag vet bättre till nästa gång.

Jag har heller inte fallit i fällan med "ex-sex" utan är en relation över i mitt liv så klipper jag på de band som skiljer vänskap från kärleksrelation.

Vet inte om det mest låter som svammel... Men jag försöker vara realistisk och ibland kanske sätta känslorna åt sidan. Lite stiff inställning kanske men jag tror att det "räddar" mig när relationer är jobbiga och jag behöver gå vidare. Som sagt, då försöker jag se en mening med varför saker gått som de gått och så försöker jag se positivit framåt på allt roligt som kommer att hända sen!

Jag är glad att jag behållit vänskapen med ex eftersom det finns en anledning till att jag tyckt om dem. Och det vore tråkigt att inte bara "mista" en kärlekspartner utan ÄVEN en väldig god vän.

Geten och jag hade supertrevligt igår och pratade, skvallrade och skrattade. Jag skulle inte vilja vara utan hans vänskap och jag vet idag att meningen till att vi träffades en gång i tiden var inte för att ha en kärleksrelation. Vi har mycket mer att ge varandra i en vänskapsrelation än något annat!

Långt svar.. sorry..
:-)/C

2007-04-02 @ 16:05:39
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Nollåttan

Det låter ju logiskt..och precis samma sak har jag tänkt,man vill ju inte bara tappa en människa man haft så mycket positiva tankar om.att låta bli känslorna låter dock som en tuff utmaning...

2007-04-02 @ 16:27:07
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, det är nog de där känslorna som är det värsta... Men allt ska visst inte vara lätt här i livet..

2007-04-02 @ 16:35:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback