Ok att det är många grader.. men linne och shorts.... ??

Satt typ hela förmiddagen i telefon.. Så nu har jag bokat:
Läkaren för benet (det har kaikat ur fullständigt), imorgon
Sashajuan för klippning, imorgon



Och dessutom:
Verkstaden för plåtskadan
Däckverkstaden för att byta vinterdäcken
Nissanverkstaden för service



Tyvärr gick det inte att fixa bilen så fort som jag tänkt.... skit.. men, men, det MÅSTE göras innan jag åker. Alltså att ett proffs måste gå igenom den. Jag har ingen lust att få stopp på autobahn.... Och dessutom är bilen 4 år gammal redan så man vet ju aldrig. Borde köpa en annan bil. Fast egentligen vill jag ju ha en ÄNNU äldre.. Riktigt gammal.. Typ en vit Peugot 205 cab från 95. Skulle passa mig FAB! Ja, ja... Fast den skulle jag ju inte direkt köra genom Europa med, bara cruisa runt på Rivierans kust.. ;-)

Var en sväng på stan. Hahhahahhahahha.. ok att det är varmt men jag såg folk i linne och shorts... Nä... kanske inte riktigt ännu... eller?!?!? Jag hade trench och under den, trekvartsärm. Och så jeans. Det var precis lagom! 

Ikväll middag på Gärdet. Ska bli sooo nice. Vi är 3 vänner som ska catch-up. Vilket är välbehövligt, vi har inte hunnit ses tillsammans på jättelänge.



Igår kom L och hämtade på flygplatsen. Vi stack direkt till TACO BAREN och köpte med oss mat till L (alltså båda två heter L... Oh, well) så vi 3 hade en riktig "teenage dinner" - TACOS, LÄSK och som efterätt - PINNGLASS... Tack och lov... NO CHAMPAGNE! Min REHAB - NO PARTY har börjat!! Eh.. kan bli ett glas vin ikväll men det är tillåtet!! ;-)

Måste ladda ner lite av helgens bilder till de andra. De har redan fixat sina siter med bilderna så jag ligger efter...
:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollattan

lilla caben är sååå cool! jag röstar på den!! särskilt om du får den i gti utförande, då borde den vara pigg med!! ha så trevligt på middagen!

2007-04-26 @ 21:17:33
Postat av: UmmaGumma

Faen vad jag haaaatar att ha problem med bilen! Det gör en så arg så det inte är klokt.

Postat av: Sofie

good to see your back! (yees min engelska är såå bra) :)

2007-04-26 @ 21:34:39
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, eller hur!! Jag MÅSTE införskaffa mig en sådan en vacker dag! Den är SÅ JAG! Middagen var supernice! Och överraskande nog kom Martin, som jag inte alls visste skulle vara med!! ALL GOOD!! :-)

UmmaGumma
Ja, verkligen. Så är det så j*kla trista pengar att lägga ut dessutom. En hel service kostan 5000 sek.. That's alot! Och så allt annat också.. suck!

Sofie
Hahahah :-) Thanks!

2007-04-27 @ 00:03:33
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback