OK.. Tell me off!!! I guess I deserve it....

JAG AVSTYRDE DEJTEN. Typ rivierans hetaste dejt. What's WRONG with me??

Hur många skulle säga "Tack, men nej tack!" till en date med en kille som är omtänksam, ambitiös, cool, snygg, omtyckt av ALLA och framför allt - SERIÖS när det gäller tjejer... (nja.. typ.. fast vem har inte haft ett o.n.s?? han är nog mer seriös när det gäller relationer - vilket är topp!). Hur som - han ringde.... Och jag sa att jag har MASSOR av jobb. Och att ikväll nog inte var någon bra idé..



Så pratade vi om vädret också. Det är världens storm ute. Och jättevarmt. Jag är LITE rädd för att det kommer att vara riktigt oväder inatt. Jag ÄLSKAR åskväder men - trust me - här nere är åskvädren inte av denna värld. De är typ som ett "svenskt" åskväder x 10000000... CRAZY. Och då blir man lite rädd... Bara lite..

Sir Bastian erbjöd sig att komma över så jag skulle slippa vara rädd.. Hahahhaha. Han gillar nog inte att bli ratad.. ;-) Jag tackade nej till det också men försäkrade mig om att jag kan ringa NÄR SOM HELST om det skulle bli illa. That's good. Fast känner jag mig själv så blir jag typ paralyserad när det åskar som värst så jag kommer nog inte ens kunna slå hans nummer.... Hahhahahahha :-)

Och för den delen, det tar minst 45 minuter att köra från Monaco till Cannes så om han skulle ge sig ut på utryckning så är nog åskvädret över när han kommer fram.. Hahahhahahah :-)

Jaha, så var det med det... Fast jag träffar ju honom imorgon. Vi är ju hela gänget som ska ut... Plus att jag faktiskt  - dra på trissor ;-) - föreslog att vi kunde ses under eftermiddagen. Då är vi ju "tvugna" att träffa alla förr eller senare ändå... Plus att det känns bättre än att träffas för middag. Middag är för sent för mig.. Hahahhaha, eller nå't!?

Nä, nu måste jag måla. Något måste jag ju ta mig för, nu när jag nobbat en riktig hottie på grund av typ ingenting.. Oh well... Är saker menade att vara så kommer de att bli. Förr eller senare... Så är det!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

kom igen nu, inget är coolare än hångel i åskväder, hihi! jag är superrädd för åskväder.

2007-04-12 @ 21:49:48
Postat av: C

Nollåttan
Skojar du! Jag måste vara dum i huvudet. Dessutom blåser det så man blir rädd redan nu... F*n, jag skulle tackat ja ändå.. Vilken ynklig fegis jag är..! Som du säger.. it's a date. Hur svårt kan det va?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback