Påsk??

Stört att det är påsk. Känns som om det är riiiiiktigt låååångt borta.. I min värld iaf. Har dessutom knappt fattat att det redan är april. WHAT HAPPENED???? Det var ju januari alldeles nyss!!


Påskharar!?

Det närmsta jag kommer något som liknar påskaktivitet är att jag ska hjälpa C att fylla ägg med godis och placera ut i trädgården för "the egg hunt" som alla ungar kommer att göra på söndag. Därefter är det beachlunch med typ ALLA! Fast det är ju inte direkt någon påsklunch, men ändå.. Man kan ju låtsas..
Hahahhahaha ;-)


Hur söt är den här då.. Easter bunny's nevous breakdown.. :-(

Och så är det ju party imorgon så det kan man ju också kalla påskfest.. Hahah fast det låter rätt mesigt. Äh, bara party blir bra... ;-)

Bra att jag stannar hemma idag. Känner mig faktiskt näst intill FRISK men lika bra att kurera en dag till och så har jag dessutom massor att måla.. Det går framåt men j*kligt långsamt... ;-)

Happy easter!
:-)/C


Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas du blir helt frisk snart! de är förjäkligt att va sådär halvt förskyld. jag har vart de själv nu i ca 2 veckor (!). usch...

Postat av: C

Oj, 2 veckor! Fy så trist. Jag fick ju mediciner från pharmaciet så jag känner mig nästan helt ok redan!! Krya på dig! :-)

2007-04-05 @ 23:13:55
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback