PLAYBOY.. Nä tack!

Ok, så är det bara 4 dagar kvar tills Nat landar i Sverige. Och det vore ju superskoj om det inte vore för att jag... hm... misstänker att han faktiskt är en riktig PLAYBOY. Hade jag ALDRIG kunnat tro men vissa saker pekar typ i den riktningen.. Och hur nice tycker jag att det är?? NÄ - INTE ALLS.

Det känns ju kul att jag börjar få kalla fötter innan han ens är här.. Normalt brukar det ju ta en vecka eller två innan jag hittat ett halvt fel - vilket resulterar i att jag säger "thank you and good bye!". Och nu är han inte ens här ännu.

Förmodligen är det bara jag som är en drama queen, men ändå... Borde nästan ringa till Tori och fiska lite. Fast jag hade helst sluppit göra det. Jag vet att Nat har talat om för Tori att han ska hit. Det lustiga är att de är vänner men Nat visste inte att Tori och jag är vänner och att Tori faktiskt varit i Stockholm redan - då hon hälsat på mig.

Nä, jag måste nog stänga av min telefon nu. Så jag slipper att inse att han inte ringer. Han är säkert på en date. Jag undrar hur många dater han varit på sedan förförra helgen. Uppenbarligen är det fler än en.. FY på mig - jag är ju definitivt inte den svartsjuka typen, snarare tvärt om. Så, vad håller jag på med nu?! Eller är det bara så att jag - ÄN EN GÅNG - försöker hitta undanflykter för att inte slänga in mig i en relation eller en flirt??????? What's wrong with me??

Jag får nog sova på saken.. Morr...
/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

hörru...inte den tonen!!! NJUT av livet istället, so what om killen har en halv skavank....!man måste ge sig in i leken för att lyckas...lycka till, det låter som en kul kille!!

2007-05-01 @ 09:28:14
Postat av: C

Nollåttan
I KNOW.... Vet inte riktigt vad jag håller på med mestadels av tiden när det gäller seriositet.. Idag obsessar jag som sjutton. FY MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback