Skärgårdstur..

I eftermiddag blir det skärgårdstur. Några vänner har köpt ett hus i skärgården och jag är bjuden på middag. NICE-NICE! Kunde vara LIIITE varmare ute bara... Gärna som hemma förra helgen.. På bilden ligger vi i Uncle B's jacuzzi och dricker rosévin - bilden är tagen i söndags förra veckan. ME LIKE. Nåväl, skrägården ikväll ska bli FAB så jag klagar definitivt inte! :-)

image481

Stack till Fältöversten imorse. Köpte en klänning på H&M och ny mascara. Max Factors "Masterpiece" - den finns inte att få tag på i Frankrike så jag borde förmodligen bunkra... ;-)

Så ringde Nat. Han hade ångest för att han spelat trombon och stört grannarna mitt i natten... Och när han ringde så var han i en skivaffär så han kunde köpa ny bilmusik som passade en solig dag som idag då han kan köra nercabbat genom London. Och störa alla andra med musik också.. Hahaha, he is fun! GAH, jag längtar till på fredag så jag håller på att avlida. ISCH, tänk om jag håller på att bygga upp värsta förväntningarna.. Inge bra. Ska nog sluta tänka på honom nu. I alla fall 5 minuter.. ;-) Hahahhaha.... 

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur långt utanför Nice bor du?

Postat av: Sofie

låter nästan som om någon är lite nykär :P

2007-04-29 @ 20:53:11
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: nollattan

hihi, gud vad skoj att ha något att se fram emot så starkt...vill också!

2007-04-29 @ 21:21:17
Postat av: C

Felicia
I Cannes, men spenderar en del tid i Antibes där de flesta av mina vänner bor! :-)

Sofie
Hihi, kanske det... ;-) Måste erkänna att jag tycker att han är HELT fantastisk!! Charmigare personlighet får man leta efter! Ska bli så kul i helgen! :-)

Nollåttan
JA, jag längtar verkligen till på fredag. HELA 5 dagar kvar.. suck! ;-)

2007-04-30 @ 00:21:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback