SKIT, SKIT, SKIT!! Dax för pension och beställa kista...

Har just kommit tillbaks från läkaren. SKIT! Jag måste opereras igen som det verkar. Det var ingen muskelinflammation - det är höftleden och bäckenbenet som kaikar ihop allt. SKIT SKIT SKIT! Right now I hate my life! Jag har inte lust. Och inte tid heller för den delen. I HATE IT!!!! GAAAAAAH!

Tur att jag ska till Sashajuan i eftermiddag så håret blir nice iaf! Alltid något! Plus att jag efter mitt lilla läkarbesök stack och "små-shoppade" på Indiska och H&M. Från Indiska 2 st armband (very BLING i guld) samt en vit supernice tunika. Och från H&M ett oranget hårband i satin med nå't kedjemönster... Alltid lite tröst.

Nä, nu ska jag gå och deppa och försöka skicka iväg ett fax så att jag kan fixa pukkoden på svenska mobilen..

SUCK.. Not a very nice day! Och jag har precis pratat med C. Alla ska till Baoli i Cannes ikväll. JAG VILL OCKSÅ!!! SNYFT.. FY FÄN VA SAKER OCH TING SUGER!

:-(
C

Kommentarer
Postat av: Sofie

usch.. låter inge kul de där.. hoppas det löser sej!

Postat av: Madicken

No fun! Hatar allt vad sjukhus heter! Har du haft problem tidigare som kommit tillbaka alltså?

Men du småshopping och hårfix kan faktiskt hjälpa liiite iallafall! =)
Visst har Indiska fått in mycket fint!?

2007-04-27 @ 14:31:53
Postat av: nollåttan

ajajaj....vad är det för operation de ska göra...hoppar höften ur led eller? jag har också hårbandet i orange, hihi!

2007-04-27 @ 15:46:02
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Maria

Sachajuan är det ENDA som hjälper mitt sönderstylade hår.

Du blir säkert supersnygg(are)! ;)

2007-04-27 @ 16:02:17
URL: http://jesusismyhomeboy.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Ja, usch.. Det finns ju roligare saker att göra än att opereras.. Fast så j*kla ont som det gör nu så står jag inte ut!! Oh well. SKIT är vad det är!

Madicken
Jag avskyr också sjukhus. Därför har jag inte varit där tidigare även om jag borde. Plus att jag opererades i Frankrike för en annan sak i september så jag hade nog hoppats att nästa sjukhusbesök (eller iaf operation) skulle dröja LIIIITE längre..!

Jag har ett fel på mitt bäckenben som gör att mina höftleder inte riktigt sitter "fast" utan jag är överrörlig. Har opererats tidigare på andra sidan och nu är det visst dax igen.. SNYFT..

Nollåttan
Nä, den hoppar inte ur led men den "smärtar" pga ett bäckenben som inte utvecklats som det skulle när jag växte upp.. Inte särskilt spännande och framför allt j*kligt smärtsamt.. ISCH!

Det där hårbandet är faktiskt riktigt NICE!! :-)

Maria
Jag är supernöjd. SOM VANLIGT!!! Fast denna gång har jag inte färgat eftersom Tony flyttat med Robban till hans nya salong. :-( Tony är min colorist FAVVO!!! Han är bäst.. Ska se om han har tid snart på nya stället så man kan bli lite blondare till sommaren!! "Min" stylist är naturligtvis också SUPER, han har gjort mitt hår FAB igen! Vad skulle man göra utan Sashajuan???? :-)

2007-04-27 @ 22:20:43
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback