Spegelbild..

Sov hos C inatt. Hon har träffat ett nytt stjärnskott. En fransos med ett MYCKET franskt dubbelnamn. Hahahha det börjar på Jean- ... Hahhahahhaha. Vi stack förbi honom en sväng igår kväll. Han kommer från en galleristfamilj och SHIT vilken rolig konst och skulpturer han hade. Plus att hans hus är som taget ur en inredningstidning. Det ser ut som en cool New York våning. ME LIKE!

image467

Anyway. Stod på C's terass imorse och tog bilden. Tittar man noga så ser man C innanför min spegelbild.

Åkte tåg till Cannes - igen. F*n jag borde snart ha klippkort på den eländiga kommunaltrafiken här nere.. SUCK. Jobbigt att åka tåg och buss...

Nä, måste promma till banken i Le Cannet.. För den som minns gjorde jag det för några veckor sedan. Det blev en prommis som varade i typ 100 timmar.... Hahahhaha. Fast idag ska jag gå RAKA VÄGEN. I Frankrike dras alla räkningar från kontot mitt i månaden. SKUMT! Jag måste mao se till att det finns pengar där.. :-)

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback