Stockholm - Nice... N har bokat biljetter!!

Crazy time! N har bokat. Tanken var från början att hon skulle köra ner bilen tillsammans med mig men jag måste köra ner den rätt snart så hon har inte tid utan hon flyger ner till slutet av maj istället - Filmfestivalen och Grand Prix!! Yeeee-heeey! Vi är rätt duktiga på att vara GALNA när vi är tillsammans. Hahhahahha. Ska bli so wild!



Mamma ringde tidigare med nyheter i "Hänt Extra" klass..!! Hahahhahah kanske skulle lyfta luren.. Hahhahaha. Nä, skulle inte tro det... Men, det är alltid kul att veta saker som andra gärna VILL veta... hihihihihi...

Förresten, N brukar få sig en och annan rubrik. Svensk press är onekligen lättroad.. Och vi får oss ett gott skratt.. Hahahhaha :-)

Har ätit upp det sista godiset.. Vill ha mer.. Orkar inte gå utanför dörren.
Kanske ska ta en cappuccino till.. Håller på att fördricka mig på cappuccinos. Snart vill jag inte ens höra ordet. CAPPUCCINO... Ikkkk! Men bara en till....

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback