Take my breath away...

image442

Jag kommer ALDRIG sluta att tappa andan varje gång jag ser det här. Efter typ 8 år hänförs jag fortfarande varje gång jag ser alperna bakom kusten..... På bilden, kvällssol på alperna bakom Nice . Bilden har jag tagit från fyren på Cap d'Antibes. Och bilden är tagen i december. The view is STUNNING!

Nä, mitt halsont, benont osv. gör att jag måste natta nu. Ska bli såååå skönt att sova i min egen säng. Och alla telefoner kommer jag stänga av. Nu j*klar ska det sovas minst 8 timmar i STRÄCK!!

Bonne nuit! :-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

WOW!!!!!! sommartid kan man väl inte se det så klart? jag har iaf aldrig sett denna fantastiska vy under mina resor dit ner...

Postat av: C

Nollåttan
Nä, det är disigt under sommaren så i undantagsfall kan man se det. Det är så mäktigt! Helt sjukt va liten man är på jorden egentligen!:-)

2007-04-03 @ 10:26:13
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback