Telefon på G igen..

Efter typ 18 turer med mobiloperatören igår så lyckades de till slut ge mig pukkoden så nu funkar svenska telefonen igen!! Yeee-haah! Måste dock lära mig att stänga av telefonen på natten!!  Även om det var engelsmannens sms som plingade in vid 2 inatt (och han får ju gärna ringa/sms:a när han vill - typ.. ;-). Engelsmannen har förresten ett namn, Nat. Jag orkar inte hålla på att skriva "engelsmannen" hit och "engelsmannen" dit.. Nat it is!


Idag ska lilla bilen få sommardäcken på igen och sedan ska jag träffa L och F och fika på stan!


C ringde. Igår hade varit supertrevligt. De hade kört omkring i John's Bentley - hahahhahahha gubbil.. hahahha även om den är fin-fin.. Hur många under typ 60 kör en sådan??? ;-) Oh, well.. Han har ett gäng andra trevliga bilar också men igår var det Bentley-tur till Baoli som gällde tydligen.. Hahahha ;-) De hade partat till sent och sedan efterfestat hemma hos John. FUN-FUN med andra ord.

Nä, nu måste jag kolla resrutt till FR och så måste jag komma fram till om jag ska tacka ja till en fest i London den 13:e maj. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt... tyvärr... Den festen hade jag GÄRNA gått på! Men, det KAN lösa sig.. N flyger ju ner till Cannes den 15:e så då MÅSTE jag vara där. Frågan är ju bara vad jag gör med bilen. Jag måste vara i Stockholm den 10:e maj. Kort om tid med andra ord.... Oh well, allt löser sig!

:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollattan

det är coolt att ha gubbil när man är yngre. när jag rattade exets gamla fina jagga fick jag en massa beundrande blickar (främst från medelålders gubbar då, men what the heck)

2007-04-28 @ 12:49:25
Postat av: Sofie

tack för kommentaren om mina skor, jag tror jag fick tillräckligt med bevis på att jag nu kan använda dom mer :)

Det här med Nat låter spännande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback