Tick-tack... Please rewind!!!

SHIT! Klockan är fem!!!



Jag har fortfarande inte börjat måla. Jag har städat garderoben och tvättat kläder.. Typ vad jag gör alldeles för många gånger i veckan för att det ska vara friskt. Fast så är jag ju sjuk också.. ;-) Hahahhaha.. Förkyld...
Hahahha ;-)

Nu är garderoben i toppskick igen! Känns bra. Och fuktiga, rena kläder hänger på tork. ME LIKE!

Killarna borde komma förbi vid... hm... typ 7?? Vet inte, men har lite att fixa med innan de kommer - typ 2 dagars disk. Hatar disk. Men, somebody's got to do it! Och det finns inte så många andra här. Om jag inte ska tvinga Geten förstås.. Fast man vill ju inte att folk ska se att man inte diskat på 2 dagar så det är nog bäst att jag gör det själv ändå... Zzzz

Får nog måla hela natten. För idag MÅSTE jag måla. Jag KAN inte smita undan. Same-same som med disken - somebody's got to do it.. Och vad gäller just målande så finns det ju definitivt ingen annan som kan göra mina saker åt mig.. Oh well...

Tur att jag har massor av bra musik att lyssna på iaf. Annars hade jag nog lagt ner.
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

hm....att jobba själv kräver onekligen en hel del disciplin, just därför skulle jag ha jättesvårt att klara av det....

Postat av: C

Nollåttan
Ja, det är helt klart en nackdel... För det är svårt att vara diciplinerad. Särskilt som jag målar hemifrån!! Längtar till den dag jag har en studio - då blir det lättare att separera jobb från dagdriv!! Hhahahah :-)

2007-04-04 @ 20:38:24
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback