Tidig start..

Kvart over 9 och jag har nastan hunnit med mer an vad jag gor pa flera dagar... eh.. not really.. men, nastan..

Druckit en "svensk" latte, kort bil i EN TIMME, skjutsat barn till skolan (I know - man kan nastan tro att jag ar C's nya nanny - den gamla fick sparken i torsdags!), hamtat hennes nya maid pa tagstationen i Antibes, varit pa Blue och atit bacon sandwich och druckit en creme, pratat med min franska agent, kort till C's hus och nu sitter jag framfor hennes dator och ater godis.

Och nasta mission ar att vacka Martin som uppenbarligen sovit over och hora om han stannar for lunch eller om jag ska skjutsa honom till Le Meridien i Juan les Pins dar han tydligen lamnat sin bil efter gardagens FETT BOOSIGA lunch... Under vilken jag bara drack vatten och vilken jag stack ifran innan 5 for att kora till Provence!

AHA... Martin ar vaken.. Han kom just upp for trappan och nu hor jag hur han fixar i koket.. Hahahhahahhaha Jag ar SA glad att jag "flydde" faltet igar. Fattar inte att vissa orkar... dag efter dag... konstant fest.. Innehallslost liv!!! Helt sjukt! Det maste vara SA trakigt i langden.. Men tydligen inte for vissa. Ja, ja..

Nu ska jag packa ihop weekend bagen, skjutsa ner Martin och sedan HEM till MIG! Will update the w/e in pictures later!

A+ C
 

Kommentarer
Postat av: Sofiah

Vad roligt du verkar ha det, och va duktig du är som inte alltid behöver festa! :)

Postat av: C

Sofiah
Nä, det skulle inte funka att festa varje dag för mig.. Jag tror inte jag skulle orka... :-) Och så är det rätt skönt att INTE dricka och kunna köra bil osv. Man känner sig mycket fräschare!! :-)

2007-04-10 @ 14:29:12
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback