Tortyr..

Efterfesten holl pa ett tag. Jag var forst i sang. Volymen pa musiken var ratt ok sa lange jag var kvar pa nedervaningen men sa snart jag stangt sovrumsdorren sa vreds den upp... Suck.. Och nar alla andra skulle ga och lagga sig var det ett j*kla springande efter toapapper, tandkram osv. osv. sa man kan val saga att jag sov i 1 timmes intervaller. Jag var HELT DESTROYED nar jag vaknade vid 12 idag. Och mina hoftleder och muskler vill inte alls vara med langre. Det kanns som om jag smorjt in benen med tigerbalsam - typ kall/varm kansla i larmusklerna konstant. AJ!

Shoppade lite igar! :-) Second hand! Inte likt mig men jag hittade ett par svarta MIU MIU heels som i princip aldrig varit anvanda och sa hittade jag ett EA linne som ocksa det sag nast intill oanvant ut. Postar bilder nar jag ar hemma hos mig igen eftersom jag ar hos C...

Alla har stuckit och jag skjutade ner C pa stan. Hon skulle ringa sa att vi kunde motas upp for lunch men jag har fortfarande inte hort nagot. Min gissning ar att hon sitter pa nagon bar nagonstans i Antibes och dricker vodka/Perrier drinkar med nagra vanner..

Jag har en stor duk har sa jag kan faktiskt gora lite nytta. Paborjade den igar och har lite mer prep att gora sa I guess now is the time to continue!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback