Två till priset av en?? ;-) Hehe

Hahaha. Pratade precis med Sir Bastian. Tänkte räta ut lite frågetecken om kvällen.. Tydligen är det som vanligt 2957438 pers som ansluter... Hahahha.

Sharon har 4 tjejkompisar som ska med ut och Sir Bastian talade om att hans TVILLINGBROR och hans kompisar kanske skulle komma över till Cannes också. I didn't know att han hade en TVILLINGBROR!! What..? Det finns alltså 2 av denna fabulous varelse!?!?!? SJUKT! Deras mamma måste vara stolt!


Monaco! Och snart är det dax för GRAND PRIX!! :-)

För övrigt räknade Maximilian att han skulle vara i Monaco vid 3 och därefter kommer han och Sir Bastian att köra till Cannes. Mao kommer de att komma förbi mig. Och eftersom jag har utvecklat någon form av fobi att folk inte får se stök hos mig så måste jag skrubba. Huset är helt ok men det ligger lite kläder här och var och så måste jag diska - HATAR att diska. Tyvärr får det inte plats en diskmaskin hos mig - annars hade det varit GIVET! Morr...

Bisous!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback