Typ ingenting..

Klockan ringde kvart över 8 imorse. Tyckte jag var lagom tid.. Fast jag snoozade till 9..

C ringde. Panik, måste hitta kläder till helgen.. Det börjar bli ett mönster.. Varje helg är partyhelg och varje torsdag är shopping för helgen.. C hittade 2 klänningar på Zara. Jag har stuff i garderoben som ännu inte varit på Baoli så för mig blev det ingen shopping alls.

image473
Idag är det varmt men INGEN sol.... Det ser ut som om det är lite blå himmel men kameran LJUGER. Det är bara GRÅA moln!!

C fick ett sms från Mr. Big i London (ingår i Londongänget som typ pendlar mellan London och Rivieran. Han och C hade en utdragen flirt för 2 år sedan.). Efter ett gäng sms fram och tillbaks så har han nu ett mission. Han och 
Mackan (också en i "gänget"!) håller på att planera för en Weekend för oss 4. Hur galet är det?? Hahahhaha.. Well, I don't believe it until I see it!!!

Nä, jag har faktiskt varit duktig och fått iväg ett jobbmail till Amsterdam imorse. Nu är det dax att fortsätta göra nytta. 2 samtal att ringa och sedan måla!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback