Update fredag...

Det blev Cannes i fredags. Vilket var ett bra val!! Drinx på Belles Rives (Art Deco hotellbar i Juan-les-Pins) och sedan åt vi middag på Baoli och PARTADE! Sjukt galen kväll. Det togs 215 foton bara med MIN kamera. Och det roliga är att nästan alla bilder turned out well... Hahhahahhahha :-)

image462 image464
Ed och Geten dansar på inredningen.. hm.... Och Max, C, Geten, jag, Sir Bastian och Ed.

image465 image463
Max, Geten och Ed dansar "the finger dance"... Eh.. Och så Ed och jag!!

image466
Sir Bastian och Sharon fixar egen Air Condition bakom vip:en.. C svalkar sig.. Hahahhahah

That was some of them at least! Hälften av gänget stack vid halv fyra och vi andra (typ alla på dessa bilder) fick för oss att vi vid halv 5 skulle vidare till Caliente.. Eh... det är INGET ställe man går på om man har iaf LITE vett kvar innanför pannbenet.. Oh well.. Vi stack dit iaf. I typ 5 minuter. Jag somnade nästan stående på Sir Bastians axel.. (alltså, jag STOD inte på axeln... men huvudet vilade där.. ;-) Zzzzz soooo tired. Så - det blev hemgång!

:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

vad är fingerdancing? jag brukar spela basket, köra gräsklippare och fiska när jag dansar.

2007-04-10 @ 20:26:53
Postat av: C

Nollattan
Hahah Fingerdansen ar ungefar som nar ungar gor charader till den dar julsangen "tipp-tapp tipp-tapp tippe-tippe tippe-tipp-tapp tipp tipp tapp". Typ. Hahahhahhahah. Nice jamforelse va? Hoppas du kan se den framfor dig!

Kora grasklippare maste jag testa till helgens utgang. Hahahha. Kan du forklara lite narmare?? It sound like FUN! :-)

Postat av: angie

haha en drink 850:- ? jag går o stoppar upp pengarna hellre up my ass!! hahaha så fjantigt... ställen som tror att dom e nått.
hehe låter som en redneck nu ;)...

ne men jag håller med ang topshop!!! det enda som va någorlunda wow va det vita linnet!!! ahahaha

2007-04-11 @ 01:46:49
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: C

Angie
Hahaha, ja Monaco ar helt galet dyrt, fast 850:- for en drink ar BARA under Grand Prix... Because they CAN.. Jag har hort att en anledning ar for att annars skulle alla trangas pa Jimmy'z under Grand Prix och att de vill ha dit "ratt" folk sa de hojer priset sa haller sig iaf nagra borta..

Ja, det dar linnet var fint!
:-)

2007-04-11 @ 10:45:09
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback