Uuuuhhhhh, pharmaciet here I come..

Nä, ingen sömn.. Fast inte så snorig - däremot har jag hostat blod och så känns det som om någon sitter på min bröstkorg. Not nice! Mamma ringde kl 9 imorse och var jätteorolig. Hon tycker att jag ska hoppa på första bästa flyg och komma till Sverige. Fast det tycker hon iofs alltid. Att jag ska vara i SV alltså....

image452
Vy från min säng. Längst bort, där det på bilden ser ut som - jag vet inte vad men typ vit dimma - ser jag havet. Det är disigt idag men jag ser ändå både havet och îles Lerins.

Har legat i sängen och druckit thé, stirrat på utsikten och lyssnat på Moby.

Och nu MÅSTE jag till pharmaciet. Tur att det bara ligger runt hörnet. Hoppas de ska kunna fixa en dunderkur åt mig. C tyckte att jag skulle åka till läkaren men I can't be bothered. ORKAR INTE!

Tjenixen! :-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback