Var alldeles EGEN Hugh Heffner ar antligen HAR!

I sondags kom ANTLIGEN Uncle B ner. Han ar Cap d'Antibes egen Hugh Heffner - fast utan ett porrimperium da.. Daremot forsigar Rivierans i sarklass mest dekadenta partyn i hans fantastiska hus!! Man kan saga att starskottet for sasongen ar nar han kommer hit! Vi ska ha middag ikvall och dra partylinjer for sasongen!!! Hahahhahahahha ;-)

Monaco igar var fantastiskt. Det var en massa velande hit och dit om vi skulle se pa tennisen men till slut motte vi upp ett gang vanner pa en av beachrestaurangerna istallet! Middag blev det pa Zebra Square. NICE!!

Jag hittade en nu forfragan pa konst pa min mail idag. Mailet var skickat for en manad sedan vilket ar lite konstigt.. Hur som helst, jag har svarat och HOPPAS att det inte ar forsent! Det ar ett projekt for barn mellan 6 och 12 ar. Alltsa att dekorera en lokal dar de vistas. Det vore verkligen SJUKT skoj!!


Na, idag maste jag till Cannes och hamta lite konstnarsmaterial, eventuellt sticker jag upp till Mouans Sartoux ocksa for att prata med en konsthandlare dar. Jag tanker ta med mig en tavla som han GARNA far satta ut i sitt fonster - vi har pratat om det forut men det har inte blivit av..


Pu, full av paskaggschoklad. Borde motionera lite..

:-)


Kommentarer
Postat av: nollattan

hm, stället där jag jobbar har haft stora projekt med konstnärer....och det är barn jag jobbar med. verkade väldigt skoj men också tufft!

2007-04-19 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback