Weekend has begun!

Håller på att packa min weekend-bag! Hahahhahah, ska SOM VANLIGT över till Cap d'Antibes och C. Ikväll blir det som sagt utgång men nu har alla börjat VELA IGEN... Monaco eller Cannes... Monaco eller Cannes??? That's the BIG question....

Oh well, jag skiter i vilket bara jag får komma UT och DANSA... Oj, oj, benet ger mig en OND blick just nu... Musklerna är fortfarande inte ok även om jag bara varit hemma i veckan och INTE ansträngt mig.. Skumt!
Men DANSA ska jag - LOVE IT! Benet får säga vad det vill.... Hahahhahahhahaha

Kommer att stanna hos C hela helgen (om jag inte lyckas stjäla bilen och sticka hem en sväng imorgon). På söndag är det ägg-jakt för alla barn och sedan ska vi iväg på beachlunch (hahahha UTAN kids såklart!).

À demain - eftersom jag dessutom brukar stjäla lite tid på C's dator så jag kan läsa bloggar och skriva lite strunt själv!! ;-)

Kindpussar C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hoppas du får trevligt! jag mailade dig, såg du det?
X

Postat av: Fashionable Gossip

Glad Påsk!!! ;) Kram

2007-04-07 @ 13:03:38
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Fashionable Gossip

Fuskigt! Här är det sol men det är ta mig sjutton inte varmt för fem öre! :( Men vi hoppas på det bästa. Sol är ju sol trots allt! Kram på dig!

2007-04-07 @ 14:27:24
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: C

Lazy girl
Yepp, seen it! Du har ett mail i din inbox! :-)

Fashionable Gossip
TACK! Right back at you! :-) Mmmmm, det ar nice nu nar vadret ANTLIGEN borjar likna sommar! ;-)

2007-04-07 @ 19:30:34
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback