ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN! HUMÖR PÅ TOPP!!

131398-303
Bild jag själv tagit från flygning över sydfranska kusten.

Söndag om en vecka så är jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääntligen nere igen! Känns som om en sten fallit från mina axlar nu när jag ÄNTLIGEN har DATUM. JAG LÄNGAR SÅ JAG GÅR AV PÅ MITTEN!! Och nu är det bara 10 dagar kvar!

Stan igår var - eh - TOMT!! Förmodar att det var hemmamys för de flesta. N och jag hade trevligt på vår lilla "singelsammankomst" iaf. J och en barndomsvän till honom mötte upp. Och när J är i närheten..... då dricks det starka drinks.... Fast igår vart relativt lugnt ändå. Inte som i lördags... Och som sagt... vad gäller lördagen - GISSA vem som blandat drinkarna... Hahahhahaha, han tog på sig skulden för mitt "partyhångel"!! Tur att man har någon att skylla på! ;-)

Nä, L ska hämta om en liten stund - vi ska After-Work-Shoppa! Better get ready!

C som i Ciao! :-)

Kommentarer
Postat av: Asa

Förstar att du längtar! Bor i Montpellier sen 5 ar och idag har vi 18° och jag har solat lite! Topp! Kul att läsa bloggar fran tjejer som förstar min "anti-sverige-känsla"! ;) Biz!

2007-02-15 @ 17:18:48
Postat av: Lazy Girl

jag antar att du bestämt dig för att inte köra...! du..vädret här nere e UNDERBART...hoppas det håller i sig,
grattis..eller vad man nu ska säga..!

X

Postat av: mandi

Men vad gör du i svedala? Vacaciones?

2007-02-15 @ 19:04:58
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: nollåttan

nicey, inflygningen till nice är sååå läcker! grattis!!! helt rätt!! jag kreverar själv på slasket men har sommaren att se fram emot!

2007-02-15 @ 20:01:43
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

god damn, killar vet hur man blandar en drink när de är målmedvetna...haha, man borde passa sig när de erbjuder att blanda drinkar till en 01:30... ;)

2007-02-15 @ 20:13:42
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Rivieraglitz

Åsa
Åh, Montpellier. Där var jag och hälsade på en kompis i somras. Gillar det enorma "torget", känns maffigt på något sätt! När jag var där var det typ 35 grader varmt och vindstilla... Fast det var nice ändå! Trevlig stad!
Ja, vi verkar ju vara några stycken med anti-sverige känsla ;-)!!! Hihihi..

Lazy Girl
TACK.. eller vad man nu säger!;-) Nä, det är så mycket meck just nu med bilen, jag måste byta dörrar på vänstersidan efter en "incident".. Så, jag skiter rent ut sagt i bilen. Jag vill hem NU!! Flyg fick det bli!!! Can't wait!!

Ja, jag ser ju dina bilder varje dag och även om det förmodligen är lite kallare hos mig än hos dig så är det ändå en MILJARD gånger bättre än i Sthlm. Och jag längtar efter att se SOL och BLÅ HIMMEL!! :-)

Mandi
Nix.. no vacation här inte.. Eller, ja. Jag är i Sthlm för jobb. Och det sjuka är att det började med EN utställning här i september och sedan har det bara rullat på. Fast jag har hunnit vara nere i FR 2 vändor och varit i London 2 gånger men FY F*N va jag är trött på Sverige nu.. Jag vill sova i MIN säng och se solens strålar genom jalusierna på morgonen.. SNART, SNART..!! :-)

Nollåttan
Ja det är såååå fint!! Jag blir helt gråtfärdig varje gång man närmar sig kusten och ser havet! Patetiskt men SHIT va sant! I LOVE that place!

Hahhhaha, ja, killar och blanda drinks... Hahahhah. J var gentleman nog att ta på sig skuld för det "inträffade"!! Hahhahah Får nog passa mig i fortsättningen..;-) Eller hålla mig till champagne och goda viner!! Mycket bättre! ;-)

2007-02-15 @ 23:51:58
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Camilla

Vackert!

2007-02-16 @ 09:48:33
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Rivieraglitz

Camilla
Ja, visst är det!:-)

2007-02-16 @ 11:28:29
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: mandi

Å jag förstår precis, borta bra men hemma bäst =)

2007-02-16 @ 18:22:08
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback