Byxor med hänglen och cigarr..


Jahhhh, tror jag skippar geväret dårå..... Men hon ser rätt "maffia" ut eller hur?;-)

Snart är det dax! Har lovat att komma lite tidigare och fixa.. Och jag som alltid är sen.. Komma tidigare brukar resultera i att jag faktiskt kommer i tid (for a change...;-).

Men, men jag tänker försöka vara duktig idag iaf och ska hoppa in i duschen NU! Planerar att vara där om en timme - dvs en timme före alla andra! Det är nice, då hinner man ta en drink och andas ut också ;-)!!!

För min del blir det Diane von Furstenbergklänning, svarta strumpisar och svarta höga stövlar. N ska ha något rosa på sig! Mer än så vet jag inte.. Jo, det har skvallrats lite om killarna... Det ryktas om "gubbyxor" med hängslen och skjorta. Och hatt. Och cigarrer såklart! Tänker ta med mig kameran så får vi väl se om det blir något som kan postas här;-)..

Have FUN! För det ska jag!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Hehe lycka till med din tidsplanering tjejen! :P

Postat av: Lazy Girl

hoppas du kan ta några schyssta bilder att posta här...jag älskar godfather filmerna, har sett dem 1000 gånger.
Ha en kul kväll...!
XXX

2007-02-10 @ 20:03:18
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Umma Gumma
Nä, tidsplaneringen gick åt skogen... Fast ALLA var typ en timme sena så det blev bra ändå!!!!!!!;-)

Lazy girl
Oj, oj, ska se om kameran följde med hem.... uuuhhh.... en kul kväll blev det...;-)

2007-02-11 @ 10:52:40
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback