Claes Ohlson - PARADISE?!?!? ;-)

Claes Ohlson - that's fun! ;-)



Det blev en prommis till Gallerian och Claes Ohlson. De har så mycket saker och MASSOR av verktyg - jag skulle kunna hänga där i TIMMAR.. Har varit där förut och köpt glasskärare bland annat ,så jag hittade häftpistolen nästan direkt!

Sprang förbi NK också och bytte halsbandet. 



Jo, i Gallerian blev det en tuna bagel och en vanilla latte på Coffee Cup och när jag gick förbi Jern's skor så var det en himla massa folk längst in i butiken. Så jag kunde inte låta bli att stanna till och kolla vad de gjorde!??!?!
Man är ju nyfiken;-)...

DE ROTADE BLAND REAN...... Iiiiuuuuuu!

Att de fortfarande har reaskor kvar är väl ett under, eller??? Och att folk fortfarande blir som galna, WHAT'S WRONG WITH PEOPLE?? Det måste ha varit RIKTIGT SKIT kvar.... Det är ju trots allt den 6:e februari. Nä, jag fick nästan allergiska utslag när jag insåg så jag styrde raskt stegen mot NK.

Prommisen ner på stan var rätt nice. Fint väder och ingen blåst.... Men, promma tillbaks var som en expedition i Sibirien... Brrrr. Så, det fick bli ett stop på Zara, ett i Sturegallerian, ett på Åhléns Ömalmstorg och sedan POWER walking resten av biten så jag inte skulle frysa ihjäl.. Brrrrr ;-)

Hos mamma är det iaf varmt! Alltid något! ;-)
/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

ja, istider idag, huvudet värker. Brr. Undrar om jag orkar masa mig till gymmet i kylan. Men det är fint med krispigt snö!

Postat av: nollåttan

ja, istider idag, huvudet värker. Brr. Undrar om jag orkar masa mig till gymmet i kylan. Men det är fint med krispigt snö!

2007-02-06 @ 17:50:41
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Just nu är det för sjutton minus 10 grader - jag tror jag svimmar....

2007-02-06 @ 23:08:13
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: sara

jag hatar allt som har med snö att göra, 10-?!

2007-02-06 @ 23:12:50
URL: http://sarablo.blogg.se
Postat av: C

Sara
Ja, allt under +12 borde vara förbjudet!!! Hihihihi :-)/C

2007-02-07 @ 10:33:43
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback