Det börjar forma sig...



Så är London också bokat. Nästan iaf..... Resan från Nice till London är bokad. Sedan får man se.... Hahahhahaha... Planen är att flyga London - Nice 4 dagar senare men man vet ju aldrig...



Jag är så korkad ibland när jag inte planerar och bokar i förväg men jag AVSKYR att begränsa mig! Och visst blir det ibland kanske onödigt dyrt men då har jag iaf valmöjligheten!!! FRIIII SOM EN FÅGEL!! Det är viktigt. Tycker jag. Annars känner jag mig instängd.

Jag skippar nog tyvärr Val d'Isère. Det blir så himla tätt. Och så kostar det beaucoup d'argent också. Och så skulle det dessutom bara bli 3 dagar inklusive restid. Not much time there.... Det är SÅ synd.. Men, men.. Fast på flera sätt är det bra om jag tar det beslutet. Mindre att packa nu... Mer tid att jobba.... Mer pengar i plånboken.... typ.. Och det är inte helt fel heller.. ;-)
Ja, jag vet... jag försöker rättfärdiga!!

Time for dinner. Har köpt massa smarr från Sabis i Fältan, kronärtskocka, pomamore (körsbärstomater i olja, vitlök och kryddor), fänkålskryddad lufttorkad kotlett, kallrökt oxfilé, coleslaw och crème fraiche med bearnaise kryddning. MIAM-MIAM!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

du har rätt....3 dagar blir aningen snålt. låter trevligt med london. usch vad jag måste dra förbi där, men jag vet inte varför - london lockar liksom aldrig på samma sätt som havet gör. Sabis är så jäkla bäst. Jag har ica humlan nära och den suger...de har ett otroligt ojämnt sortiment.

Postat av: Lazy Girl

(från min bloggy:) det är en relativt ny byggnad, bostäder bara, tror den blev klar förra året, holländsk arkitekt, minns ej vem, ligger i Sanchinarro, Madrid, om du verkligen vill veta arkitekten kan jag kolla det.

2007-02-22 @ 19:24:22
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag e precis som du...föredrar också enkla biljetter

2007-02-22 @ 19:25:03
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja sabis är KANON!!! London åker jag ju till för Affordable Art Fair samt lite jobb (och LITE skoj också såklart!!)!! Jag tycker att London är skoj då och då men det ligger ju egentligen inte högst på min lista heller.. ;-) Men KUL är det!:-)

Lazy Girl
Aha, ok! Supercoolt! Dit måste jag åka mao!! Jag försöker kolla upp själv, annars frågar jag dig! Thanks!!
Ja, med enkla biljetter kan man göra som man vill och man vet ju nästan aldrig vad som dyker upp.. Jag ska ju jobba lite i London och hoppas innerligt att det genererar något och då kan det vara bra att vara flexibel!! xx:-)/

2007-02-23 @ 09:53:08
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback