Det duggar inte tätt av inlägg...



Helt målarfokuserad kan man säga. Åkte på "utflykt" till söder för att köpa mer målarsaker. Kul att se något annat än dessa 4 väggar.

Fick hela 2 timmars sömn inatt.
Och det finns en sak som är så konstigt. När jag har mina "målarryck" så kan jag UTAN problem jobba 3 dagar i sträck med endast 3 timmars sömn per natt. Och jag känner mig inte trött. Ja, när den 3:e dagen är slut - DÅ är jag trött men inte annars. Skulle jag göra samma sak med ett "vända-papper-jobb" skulle jag nog stupa efter 10 timmar... hahhahahhahaha ;-) Nä, men det som är lite konstigt är att jag, då jag var konsult, kunde jobba MYCKET men aldrig ens i närheten av vad jag orkar när jag målar. SKUMT!

Nåja, nu är det slut på att filosofera. Måste avsluta det jag höll på med och sedan in i duschen och OUT FOR DINNER! Blir en lugn kväll på en "gömd" Ömalms restaurang! Gillar det , så det inte är så fruktansvärt PACKAT med folk!!

L8ER! Måste "hem" efter middagen och fortsätta jobba!!! Så, inget VIN med andra ord.. :-( SNYFT!
;-)/C

Kommentarer
Postat av: Antonia

det vore kul att se något du målat :)

Postat av: catya

hoppas du får en mysig kväll gumms
puzz

2007-02-02 @ 19:53:32
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: nollåttan

se till att ha en jättetrevlig kväll...och ett glas vin kan väl inte förstöra något??

2007-02-02 @ 19:54:48
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja kul att se dina målningar vore det ;) Ha en underbar kväll ;)KRAM

2007-02-02 @ 20:05:34
Postat av: C

Antonia
Några få tavlor och en glastallrik finns under rubriken "kultur"! Jag kommer att posta mer - kanske - nå'n dag..;-) You never know!?

Catya
Thanx! Till dig också - ha en bra kväll!

Nollåttan
Tack!! Ja, nu är jag hemma så facit blev Pepsi MAX - se på den!;-) Och vad gäller vin och målande så är jag typ som med vin och bilkörning.. DVS ett glas vin - INGEN bilkörning/målning!!! ;-)

Anonym
Lite finns att se under rubriken "kultur" men kanske kommer jag att posta mer!?!??! ;-)

2007-02-02 @ 23:10:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback