Haaaaaaahahahahaahhahaa

Vaknade sovandes PÅ datorn............

Jag har ALDRIG minnesluckor MEN jag har ingen aning om hur jag har kommit hem... Kollade mobilen och någon har ringt mig kl 04.39... Har ingen aning om vems numret är... IUUUUUUuuuuuuu!

Kollade just Hitta.se och det är en tjej från Hbg... WHAT?? Det MÅSTE vara en felringning. Måste nog ringa N och fill in the blanks.... Jag som ALDRIG har några "blanks"........ ISH..

Ja, fest blev det..  Alla kom typ 1½ timme sent.. Vilket var tur... för DÅ var allt klart!!

Ja, jag är ju hemma hos mamma iaf så helt tokigt vart det inte...

Nä, nu blir det till att leka detektiv..

!/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

hehe, låter verkligen som en lyckad fest med andra ord!

Postat av: C

Nollåttan
Oj, oj.. Kanske lite FÖR bra faktiskt.;-)/C

2007-02-11 @ 14:44:45
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback