Halv grek plus turk samt 7 Eleven... That's my night out!! ;-)

TIDIG KVÄLL - DUKTIGT!!!!!!!

Ah, vi har haft så mysigt. Vi käkade på mitt gamla "vardagsrum", Halv Grek plus Turk! Min lägenhet jag hade i Sthlm låg precis runt hörnet så det blev många middagar där då!! Föga förvånande, libanesisk mat  = jag PROPPMÄTT! MUMS va gott det var! Stellan som alltid var där "på min tid" (oj, vad det låter gammalt....;-) syntes inte till ikväll men om mina källor stämmer ska han fortfarande vara kvar iaf.. Han är så mysig och supertrevlig. Värt att gå dit bara för hans skull! Ja, så skadar det ju inte att maten är FABULOUS heller!? ;-)



Eftersom jag körde bil dit (ja, jag vet - typ 300 meter... men det regnade och jag hade höga klackar..;-) så passade jag på att, på vägen hem, köra en sväng förbi 7 Eleven på Storgatan och fylla på godisförrådet!!

Så, nya friska tag.. dax att måla. Och det är ju det jag säger.... Jag ÄR inte trött trots mina ynka 2 timmars sömn igår.. Helt sjukt! Jag kommer nog måla ett gäng timmar! FINT ska det bli!

Bonne nuit!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

shit, det var ett godislager som heter duga!!! akta dig så du inte blir stirrig av alltför högt blodsocker bara! lycka till i natt!

Postat av: Lazy Girl

mmmm..svenskt godis...ñam ñam

2007-02-03 @ 02:40:46
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hehe, det där är inte mitt förråd på bilden. Jag hittade bilden på nätet.. Inte ens jag skulle få mig så mycket ;-)!!

Lazy Girl
Ja, det är i princip bara i SV som jag äter godis. I FR finns det god choklad men jag är inte ett stort fan av just choklad.. Farligt för tänderna att vara i SV.... ;-)

2007-02-04 @ 12:22:34
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback