Hehehe, här behövs det silvertejp minsann... ;-)

Eller hur?! Och det här är bara lite... Det går en spricka tvärs över väskan....
Ja, ja, silvertejp fixar!!!! ;-)
Kanske ska tillägga att denna väska inte är en Samsonite... De tål VAD SOM HELST!! Till skillnad från denna..
Observera att på första bilden saknas ett HJUL..... Hahahhahahhahahahha:-)

131398-319131398-318131398-317

En snäll tjej i incheckningen hjälpte till att tejpa med HEAVY stickers sist!

Ja, ja. Nu sitter jag här med STINKANDE hårfärg på huvudet. IKK!!!! Ja, ja, vad gör man inte.. Hihi ;-)

Nä, C som i CIAO - nu ska jag lyssna på Thérès och the Attic IGEN!!!
DET SVÄNGER JU KATTEN!....... ;-)
:-)


Kommentarer
Postat av: nollåttan

God damn!!! modigt att flyga med den! å andra sidan vill säkert ingen sno den!
jag kör tygväskor. Gärna expanderbara så de rymmer ännu mer. Jag är hopplös på att packa...
Om du någon gång skulle behöva en samsoniteväska så rek jag barkaby outlet. det finns en samsonite outlet där, billigt och bra.

Postat av: Lazy Girl

du har inte funderat på att byta ut den...???? hihi
XXX

2007-02-24 @ 13:00:52
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Tim

Haha, silvertejp löser allt.

2007-02-24 @ 15:23:59
URL: http://blogg.gurka.se/
Postat av: Natima

Det är inte silvertejp ju :(

2007-02-24 @ 15:24:41
URL: http://natima.gurka.se/
Postat av: C

Nollåttan
Hehe, ja - lite att utmana ödet är det ju ;-) Men nu har jag inhandlat silvertejp så efter att jag gått över väskan med den så ska det nog gå bra!!

Jag har faktiskt köpt 2 av mina resväskor på just Samsonite i Barkarby! Samma har funnits på NK båda gångerna!! Not bad!

Lazy Girl
Hahahhahahaha, jo - imorgon blir SISTA turen för den! Den har faktiskt en riktigt kul historia så det blir lite sorgligt.. Hahahhahahha. Men, men, jag har ju de andra så det är inte direkt så att jag behöver den..

Tim
Eller hur!! I alla väder! Fram för silvertejp!

Natima
Vaddå? Är det inte? ;-)
Hahahhahahhahaha SÅKLART att det inte är!! Silvertejpen har jag ju precis köpt så nu ska det lagas!!! Silvertejp fixar allt! Även denna väska - hoppas jag iaf! :-)

2007-02-24 @ 18:10:08
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback