H*LVETE... Hela dagen har gått....

Jo, lunch var det. Shoppingtur blev det. Skivor (fast INGEN hade The Attic feat. Thérèse) och nya benvita ballerinas med guldspännen (och så silvertejp förstås!). Och så fick jag en flaska Veuve Clicquot av L's boyfriend för att jag hjälpt honom och killarna med deras skidresa till Frankrike! THAT'S NICE!


Precis denna fick jag - påklädd flaska!! Hahahhaha ;-)

Mamma är galet arg. Hon undrar hur jag är funtad som har SÅ mycket att göra och ändå bara sticker ut på stan och så ska jag DESSUTOM ut på middag.... Hon skulle bara veta att jag sitter här och BLOGGAR.... HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!;-) Fast, helt allvarligt. F*N va mycket saker jag måste göra innan imorgon kl. 1. SHIT!

Kanske ska ta tag i det nu rå.... BLÄ! Har 2 timmar på mig innan jag ska vara på restaurangen och träffa de andra...

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Tim

Grattis till silvertejpen. Det önskar jag mig alltid till födelsedagar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback