Ingen mat... :-(

Hahhahah, fin-fin planering. Skippade att gå och handla mat (och så är det en bit.. typ.. eller, så är jag bara slö ;-) och tänkte att jag skulle göra det när Edward G kom! Men, han hade så mycket jobb att han nu åkt hem och kraschat på soffan. Ehhh..... så..... middag idag blir....... ta-da.... tonfisk. Eller soppa. Hittade förresten en Thai-pulversoppa i skafferiet också. FUN!

Fast något som är j*kligt skönt är att bara vara hemma och slappa i huset!!
N-I-C-E!!!!!! Har massor att pyssla med! ME LIKE! Sopade bort alla barr idag!! Och har stuvat om i skåpen och så..

Förresten, tog outfitbild igår när jag kom hem. Den kan jag posta. Tunn jacka!! :-) Och klackar!! :-)
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback