Ja, jag har ju inte köpt dem som garderobsvärmare... På med dem bara!! ;-)

TODAY, stretching-stretching.. höftböjaren.. HAHHAHA ;-)

131398-287131398-288
131398-289

Omlottblus med volang från Mango
Halsband från Dyrberg/Kern
Jeans från Cheap Monday
Skärp från Esprit (spännet på baksidan eftersom det är i silverfärg och jag har guldhalsband på mig!!)

That's that!!!
Idag blir det MASSOR AV MÅLA och ikväll...... En riktigt STOR vernissage!!! Inte min, dock!! Men, det ska bli j*kligt spännande!!!

Bisous,
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

jäklar vad de där jeansen sitter urbra på dig!

Postat av: C

Nollåttan
THANKS! Jag trivs faktiskt ypperligt i dem!! ;-)/C

2007-02-07 @ 15:18:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback