Jag blir så glad!

SMILE! :-)

Fick tag på Rosa igår - C's maid! Så, no problems med nycklarna. Hon kommer att vara hos C så jag kan skutta förbi där när som helst under söndagen!!! Och Edward G kommer och möter på flygplatsen. Han är för söt! Han är jätteivrig att jag ÄNTLIGEN kommer hem igen!!


Bâoli

Han har dessutom planerat nästa helg då V kommer ner från London! På fredag blir det MONACO-evening och "Bobby the stallion" ska med! Vet inte vad det är men så  fort Bobby (nä, inte hans riktiga namn men det är ett roligt och vedertaget smeknamn!!! ;-) är med blir allt CRAZY!!! Can't wait. Och sedan på lördag så blir det middag och utgång i Cannes. V ville absolut till Bâoli! I don't blame her! Jag vet inte vad det är med Bâoli men så fort man kommit genom dörren blir man typ "berusad" av musik och stämning! I LOVE IT!!! Det är som om stället lyfter i takt med basen!

Oj, nu ringde sömmerskan. Mina kläder är klara för avhämtning!!! YEEE-HAAA! Snabbt på med kläder mao så jag kan sticka dit!!

L8TER!/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

vad glitzigt det blev, sömmerska, monaco, flygresor hit och dit, KUL KUL!!!

Postat av: C

Nollåttan
Hahahha, bra - så känner man att man lever!!!;-) Sverige är ju mest grått och tråkigt! Men om 2 dagar - home at last! :-) :-) :-) C

2007-02-23 @ 13:17:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback