Jaha, bring on the work!!

Lämnat en tavla idag!! PUST! Det är alltid lika skönt när man lämnat av dem. Då är det projektet över. Fast ibland känns det lite vemodigt också! Nåja..

Blev uppringd under eftermiddagen och jag har uppenbarligen FLER projekt här i Sthlm framöver. Visst är det lite skrattretande...... Jag vill inget annat än sticka hem till FR och det bara droppar in mer och mer att göra i SV...!? Lagen om alltings jävlighet?!? Eller?!?  BUT I LOVE IT!!! Ner på söndag ska jag ju, och nu måste jag verkligen börja planera logistik. Har ett möte på måndag så får vi se hur det kommer att se ut tidsmässigt osv.

Träffade en tjejkompis och hennes nya tjej idag. Hennes nya TJEJ! Alltså, min tjejkompis och jag satt och spanade killar tillsammans för bara ett halvår sedan! Hihihihihi ,och nu är hon upp över öronen förälskad i en tjej!! As long as she is happy!!! Och det är hon!! Kärlek är vackert! Så är det! :-)

Ska sticka ut till en kompis landställe i skärgården ikväll. Blir myskväll. Jag och 2 par... Hahahhahaha, always the odd one out! Fast jag har aldrig tänkt i "par-banor" dvs. tacka nej för att man inte är par etc. Vissa bjuder ju inte ens in vänner som inte är par på sk "par-middagar" osv. DET tycker jag är fjantigt. Eh, man har ju faktiskt förmåga att umgås ÄVEN om man är singel.... Man är inte spetälsk.... bara singel!!!!!! Who cares???

Ja, just det. Jag har ju bråttom. Måste åka färja över till ön så jag måste nog sticka typ nu!

Bonne soirée!
:-)

Kommentarer
Postat av: mandi

Vad duktigt du är! Får man se nåt nångång??

Postat av: nollåttan

full rulle med andra ord, kul!
skoj med middag ute i skärgården, se till att klä dig rätt bara, brr vad det kan vara ruggigt fuktigt därute..

2007-02-18 @ 00:09:49
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

exakt samma hände mig...min tjejkompis har också en tjej...det är skumt men män suger så jag förstår henne...jag önskar ibland jag också kunde vara bisexuell i alla fall...
kul att du får erbjudanden...kan du inte jobba från france?
X

2007-02-18 @ 10:45:07
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Mandi
Såklart! Jag har faktiskt inte hunnit fota de senaste tavlorna men jag kommer att posta fler bilder! Annars finns några få allster under rubriken kultur!

Nollåttan
Ja, lite kyligt är det allt men SHIT så mysigt det är!! Gick långprommis på ön igår och det var faktiskt helt ok även om jag inte packat stora "landet-munderingen"!!

Lazy Girl
Jag HOPPPAS innerligt att jag ska kunna jobba från FR!! Problemet är logistiken och att frakta några av de saker jag gör kostar i princip lika mycket som konstverket självt.. Då går det inte riktigt. Men hur som helst håller jag på att lägga upp en plan. Jag vill ju vara i FR på HELTID!! ;-)

Ja, killar är ju RÄTT knepiga ibland!! Fast vad gör man, det kan ju vara rätt nice om man träffar rätt ändå (when ever that will happen....)!! ;-)

2007-02-19 @ 13:07:24
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: mandi

Wow! Vad använder du för slags färg? Eller mixar du?

2007-02-19 @ 20:16:37
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: C

Mandi
Jag målar i akryl! Har gjort lite saker i goach också men akryl funkar bäst tycker jag!! Kul att du gillar!:-)

2007-02-20 @ 09:17:01
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback