Känslig?? Skippa "Parfymen"...

Ok. Jag vet inte HUR många gånger jag sagt till killarna att thrillers, skräck eller bara allmänt obehagliga filmer - INGENTING för mig! Och vad händer VARJE (nästan iaf;-) gång vi ska se på film?? Om de får välja!! Visst, jag hade hört att "Parfymen" kunde vara aningen obehaglig men de flesta som läst boken tycker att den är sååå bra....



Då kan jag nu - en gång för alla - meddela att är man det MINSTA äckelmagad eller känslig, SKIPPA FILMEN "PARFYMEN"!!!!!!

Första halvan satt jag med halsduken för ögonen och fingrarna i öronen. Man vill varken SE eller HÖRA. Iiiihh... Obehaglig är verkligen rätt ord.. Fast filmatiseringen i sig är fantastisk men HUA historien är RYSLIG!

För den som klarar att läsa en obehaglig recention......
HÄR finns den! USCH!

Middag åt vi på Kung Carl's Bakficka. Det är nice, lite "fransk bistro" över det på något sätt!



Nä, jag har precis kommit hem och nu måste jag fortsätta jobba!!! Har förmodligen någon timmes jobb att göra innan det är nattadax!!

Bonne nuit!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

uuuuh..jag läste om filmen, det låter läskigt, skulle nog hellre läsa boken tror jag...!

och ja, män är verkligen jobbiga, jag gillar ingen av dem. den ena är värre än den andra osv.

Postat av: Lazy Girl

oki...läste just igenom det där...inte så bra svenska där...den ene ska det vara..och den andre...eller..?

2007-02-02 @ 00:51:27
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback