LILLA HUSET!

Nu är det bara 5 dagar kvar!! Then I'm off!! :-)

131398-310
Mitt lilla stenhus

Helt plötsligt slog det mig att jag faktiskt inte har några hemnycklar.... Och det kan ju vara bra att ha om man ska hem!!!!!!!

Ett par har jag lämnat med Edward G - om jag skulle slarva bort mina så är det bra att någon har en reserv. Det andra paret, "mina" nycklar, lämnade jag av någon konstig anledning hos min kääära vän C när jag reste från FR i januari. Fråga mig inte varför jag lämnade dem där - för det förstår jag inte själv...

Hur som helst, Edward G verkar ha slarvat bort mina nyckar.... Ansvarsfullt - eller hur?!?!?! När jag ringde honom blev han tyst ett långt tag och sedan kröp det fram minsann... Han vet inte vart de är!
Ja, då kan man ju tycka att det är bra att C har det andra paret.... Fast hon stack till USA och Californien i torsdags!! FUN!!!

Tack och lov så är C's "maid" kvar i huset när C är borta så jag måste försöka arrange med henne. Ska ringa henne i morgon och jag hoppas verkligen innerligt att hon inte tänker sticka iväg på något helgäventyr... I need my keys!!!!

Klantigt, eller hur?! Haha - man lär sig förhoppningsvis av sina misstag!;-)

Nu ska jag hämta dukar och se om jag ska lämna färgprover till en vän. Sedan är det fika med S. Hon sticker från stan imorgon och kommer inte hem förrän på söndag då jag åker... Men hon kommer ner till FR och hälsar på snart! Fika ikväll blir det iaf!!

Bonne soirée!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

ååå så fint!!!! gillar stenfasader...äh gillar allt på bilden. jobbigt med nycklarna, hoppas de dyker upp!

Postat av: Lazy Girl

hahahaha...hoppas maiden inte har gjort planer eller flyttat in i ditt hus...din stackare...fast i värsta fall får du ta en lås-smed
XXX

2007-02-20 @ 23:45:51
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Anonym

Nollåttan
Nice med stenfasader men FASIKEN så kallt det blir inne.. Iofs bra på sommaren men på vintern.. brrrr.. Ja, nycklarna finns ju hemma hos C - gäller bara att få tag på dem!! Och ge Edward G lite smisk så han letar reda på mina extranycklar!! ;-)

Lazy Girl
Hahahaha, ja det får jag verkligen hoppas att hon inte gjort!! Hoppas verkligen inte att det blir worst-case-senario!! :-( Oh well, allt ordnar sig alltid!! ;-)

2007-02-21 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback