Mission "Pont Neuf" painting completed!!

JAPP, målade sent igår! Och FINT blev det. Fast jag har tyvärr ingen bra bild, bara bilder "under construction". Men, jag ska till köparen och fota under veckan så då kommer bild. Var lite rädd att det skulle vara för mycket blått i tavlan men det gick tydligen hem ändå. Och själv älskar jag skarpa färger - It's ME!


Var i farmors hem under eftermiddagen. Det tar liksom ALDRIG slut. Hittade ännu mer fint linne och lite andra kul saker. Ska dit imorgon igen! Pust! Då ska jag passa på att ta lite kul bilder också!!


Oscar de la Renta
 
Även om mitt bloggande de senaste dagarna varit MINIMALT så har jag faktiskt hunnit med en del annat än bara måla. SHOPPA till exempel. Riktigt roliga grejer dessutom - tycker jag iaf men INTE min plånbok.

Jag är en ekonomisk odåga - så är det bara..
Och Oscar de la Renta är en grym designer - så är det också bara..
SÅ VAD SKA MAN GÖRA??!?!

2 sidenklänningar och en sidenscarf är, hur som helst, på väg MY WAY!! Can't wait!
En av klänningarna kommer att göra sig SÅ bra med Fendi B skärpet i svart lack och mina gamla svarta YSL solisar som jag köpte i Frankrike -95!!! Måste bara köpa ett par svarta lackpumps - med riktigt hög klack - så är den outfiten DONE... Och FABULOUS! ;-)

Nä, nu måste jag "catch up" med att läsa lite bloggar!!!
À plus tard!
:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

få se,fåse,fåseeeee grejerna och tavlan *nyfiken*
å, det där fendiskärpet är så klockrent.

Svarta lackpumps...hm, kan tipsa om att de har 70% på Pierre Hardy på life is too short not to wear beautiful things, riddargatan. kommer bara inte ihåg om några var i lack-kolla hemsidan som är iofs inte den bäst uppdaterade-men de är väldigt, väldigt coola och urhöga, dessutom fanns många storlekar.

Postat av: nollåttan

nope...deras hemsida är inte ett dugg uppdaterad...men kolla i butiken. Beatrix ong hade flera schyssta, men nu är allt utsålt... :(
jag vet att jag hittade schyssta lackpumps i louboutinstil på vagabond som jag skickade utomlands...vagabond är helt ok när de skippar sina fula loggor.

2007-02-04 @ 00:39:06
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

åh jag älskar oscar de la renta, jag äger bara ett par skor från honom men ändå...
svarta lack-pumps med hög klack...Miu Miu har eller hade i alla fall otroligt fina, jag köpte ett par för ett tag sen, kanske finns kvar.

ska bli spännande att se din tavla

XXX

2007-02-04 @ 11:32:46
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, jag får ge mig ut på jakt!! En kompis tipsade om någon amerikansk site. Måste fråga henne igen vad den hette! Får svänga in på Riddargatan och kolla också! Tack för tipsen!:-)


Lazy Girl
Ja, hans kläder är så female!! ME LIKE! Ska kolla miu miu. Har ett par benvita lack med svarta lack kanter och peep toe från Prada - de får gå i värsta fall. Hoppas att det inte är försent att hitta ett par schysta i svart lack. Jag får leta lite! :-)

2007-02-04 @ 12:29:01
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback