oj, oj, det var visst riktigt illa....

Pratade just med N. Man kan nog  säga att "she filled the blanks"... Och, SHIT vad jag tror att jag..... eh... kreverar!!

Hmmm... Alltså, gårdagkvällen är som ett utdrag ur Lundatidens galenheter... Fast då hade jag pojkvän så hånglade jag med någon hånglade jag med honom ;-) fast igår..... GAH hånglade jag visst. Och jag kommer inte ihåg det.... Fast killen i fråga är VERY NICE!!! Men, alltså, helt sjukt.. I don't remember... Jo, jag kommer ihåg att vi satt och pratade LÄÄÄÄNGE men..... sedan trodde jag, i min lilla oskyldiga värld att han hade sagt hejdå och gått. Men vi gick visst tillsammans...

Tur att man har lite vett kvar iaf och sover hemma. Annars hade det kunna bli RIKTIGT illa.... AJJA-BAJA!!

Nä, jag känner mig som en spritfabrik idag.. NOT NICE!

Ska nog masa mig ur sängen snart. Mamma har fixat "room service" idag med lunch och allt. Gulligt.

Ska sticka till N om en stund. Måste bara se till att jag kan gå rakt först... Man vill ju inte synas vinglandes på Ömalm kl 4 en söndag.....oj, oj, oj...

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

puh, haha, men alla är i behov av bra hångel ibland, eller hur??!?

Postat av: Lazy Girl

hihihi...

2007-02-11 @ 22:50:42
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hmrpf... jo, jag förmodar det!! ;-)

Lazy Girl
Hihhhihi, ja, vad ska man säga.. ?!;-)

2007-02-12 @ 14:54:19
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback