READY FOR SOME SUN... ;-)

Jag misstänker ju att jag glömt mina bruna Guccisar i hyrbilen jag hade i januari.. SNYFT.. Och alla andra gamla solisar känns just - GAMLA! Så, jag stack ner till Sturegallerian och hittade dessa från DIOR på Sunspot. Jag gillar ju stora solisar (så man kan gömma sig!) och större än dessa finns nog inte! Hahahhahahha ;-)

131398-312131398-315131398-314131398-316

Lite svårt att se på bilden kanske men det som ser ut som en "fläck" på sidan är DIOR loggan lite diskret utskuren i skalmen (det är D:t man ser tydligast på bilden)! Har uppdaterat med 3 bilder till så det syns!

Så, nu är jag med andra ord redo FOR SOME SUNSHINE! Fast Edward G sa att det tydligen stormar rätt ordentligt... Och det är ju den årstiden... Äh, bara jag får se lite sol varje dag så! Och bara det är varmare än Sverige så...!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Antonia

Snygga! :)

Postat av: C

Antonia
Tack! Kul att du gillar dem! :-)

2007-02-24 @ 08:58:12
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

whoa, jätteglajjor, men de passar dig!!
skönt med stoooora för ögonen, särkilt när man är i soliga länder, solen tar sig in från sidan annars...cafeglajjorna var faktiskt hemska ur den synpunkten!

2007-02-24 @ 10:24:03
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, dessa är formodligen inte mörka nog egentligen men va sjutton.... Det är ett par "måste ha" och då spelar det inte så stor roll...;-) Och lite sol tar de iaf "bort"!! :-)

2007-02-24 @ 11:09:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback