Redan torsdag! Och i valet av "lillan-har-bajsat-så-duktigt" och "Parfymen" på bio..... HEY?!

Jo, min deadline var "torsdag" så någonstans har jag vetat. Jag skulle ha ringt 2 vänner i början av veckan för att bestämma date i veckan. Och nu är det redan TORSDAG! Oooops! Not good!



Förresten, I'm a bad friend.... !? Skulle ha träffat L ikväll. Vi "bestämde" det i måndags. Så i tisdags ringer killarna och då har de biljetter till "Parfymen" dit de ska med några kollegor - EN biljett finns över och de undrar om jag vill hänga med, med middag först - såklart också IKVÄLL... WELL, I said YES!

Ok, så jag ringer till L som surt nästan skriker ut
"JAG VISSTE DET! Så jag bjöd in S också och jag sa till henne att man aldrig vet med dig".....
EH... hade hon sagt det för 2 år sedan så VISST, då var det mycket i luften och man visste aldrig vart jag var... Men NU??? Plus att jag iaf tycker att skälet är rätt ok?!? Jag skulle inte ha några som helst problem om någon jag skulle se en kväll, fick förhinder för att de blivit bjudna med en väns jobb på middag och bio!?!?!



Med den reaktionen är jag nästan GLAD att jag ska på bio. Hon är rätt duktigt på att snabbt döma ut.. Plus att hon har ett litet barn och S som är inbjuden har 2 små barn... Vad sjutton ska jag göra där????????
 
Snacka barnbajs är så J*VLA tråkigt och jag vill inte se nakna bäbisar som kryper om kring. Jag vill heller inte höra vuxna människor som snackar som idiotförklarade 5-åringar och som beter sig som nervvrak som nervöst följer lillans ALLA moves. Nä, då kan de hellre sitta där själva med sin IQ fiskmåskonversation så kan jag vara på stan och vara "kulturell" och prata important stuff;-). Hihihihihi....

Nä, min biologiska klocka har DEFINITIVT slut på batteri - permanent!;-)

Jobba, jobba, jobba, jobba - men först - ringa mina 2 vänner och boka dates... Man vill ju inte vara en "bad friend" ;-)!

À bientôt!
/C

Kommentarer
Postat av: Karin

haha men bio är ju nice ju:)

Postat av: Lazy Girl

det är svårt det där...jag tycker inte heller att det gör så mycket att någon avbokar, man kanske blir besviken men man blir ju inte arg..!!! man förstår ju om personen har en anledning, som du nu alltså...

Jag tycker det är jättesvårt att planera dagar i förväg och lyckas också alltid säga ja till alla även om jag vet att jag inte kan.

och att hänga med babies..jag vet inte...jag känner ingen som har barn faktiskt, eller jo det gör jag, men inga kvinnor...bara män och de tar aldrig med sig barnen...! konstigt att det inte kan vara tvärtom också.
Ha en bra dag, hoppas du hittar dina svampar.
X

2007-02-01 @ 11:20:23
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: nollåttan

haha, det där med barn alltså...har några väninnor och bekanta som har småbarn men klarar av att ta med dem utan att jag blir galen...hatar "pampers-sittningar". Det som gjort att jag fortfarande kan umgås med dessa är att de beter sig precis som förr och pratar vuxet samtidigt som de inte sätter barnen i fokus när de träffar sina vänner. de säger att de har nog av bröstmjölk- och barnsnack från andra håll. då går det hur bra som helst!

2007-02-01 @ 11:27:59
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Karin
Ja, bio ja!! Tur att jag valde det alternativet!:-)/C

Lazy Girl
Ja, jag tycker inte själv att det är någon "big deal" när folk avbokar och så, men......
Och det där med barn. Nä, eftersom jag inte över huvudtaget TÄNKER på barn så finns det VISSA som försöker "övertyga" om hur plutti-snuttigt det är med barn och, tyvärr, sitta med dem en hel kväll..

Nä. Glad att jag ska på middag och bio!!
Ha en bra dag!!:-)/C

Nollåttan
Ja, pust, det blir sååå jobbigt om det ska pratas bebissaker hela kvällarna. Till slut orkar man inte umgås med "såna".. Men, men... Lite får man väl stå ut med förmodar jag! Jo, håller med, en del kan fortfarande umgås men vissa... oh-la-la!!;-)/C

2007-02-01 @ 12:26:18
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback