SHIT vilken miss i svensk melodifestival....!!!!

HUR kan The Attic med Thérèse INTE ha gått vidare i Melodifestivalen?????????? Nu förstår jag INGENTING!?


Bild från youtube

Såg precis att singeln släpptes den 22:a så imorgon är det jag som sticker och bunkrar.. Den låten SKA spelas på varenda ställe jag går ut på i FR!!!! Man vill ju bara PARTA när man hör den!!  Lite synd på framträdandet att hon kopierar Kylie fullständigt.... Bättre om hon gjorde eget.... Men låten är FAB!! Har nog lyssnat på den 20 ggr i rad nu...
Här är den! 

Hade jag varit i FR redan så hade jag kastat penslar och färgburkar åt skogen och dragit ut och dansat DIREKT!!! Men, nu råkade visst verkligheten inte vara så.... SUUUUUUUUUUCK!

Humöret på topp! JA-A-DÅ! Ja, då ska väl jag ta och jobba vidare då-rå.....
;-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

det är väldigt mycket kylie över den låten....du har rätt, den är inte dum alls!

Postat av: nollåttan

hihi, en av mina favoritminnen är desenchantee sommaren 2002, någon "extended version", på ett open airdisco utanför cannes någonstans...det småregnade och det var jur roligt som helst!

2007-02-24 @ 16:41:59
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, lite mycket Kylie. Men j*kligt bra. Jag kommer nog att lyssna sönder den här låten snabbare än kvickt! Hahahhahhahaha
:-)

2007-02-24 @ 18:28:21
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback