Sista TACO lunchen...

Ska träffa L på stan. TACO BAREN hägrar!!!! Måste hinna med en omgång där innan jag åker så det blir lunch idag! Och så ska jag köpa lite småsaker som jag gärna har med mig ner. Och silvertejp. För att tejpa ihop resväskan.... Hahahhahahhahahhaha!



Det är sant! Swiss air la in sista stöten när jag flög från Nice till London sist. Det är ett UNDER att väskan höll från London till Stockholm. Och nu har jag beslutat att tejpa ihop den med silvertejp och faktiskt flyga ner med den!!! Hahahahhahahah - risky.....

Visst kan man köpa en ny men jag har 4 stora Samsonite nere i Frankrike så att lägg över 2000 spänn på en väska TILL känns stört! Därför får jag tejpa. Så kan jag slänga väskan när jag kommer ner! Mamma har också väskor som jag får ta men jag har inte förvaringsutrymme nog i mitt hus och eftersom jag redan huserar 4 väskor så slänger jag hellre den här när jag är framme. Logiskt ELLER HUR!!

Nä, nu ska jag färga håret. SJÄLV.... Det är rätt RISKY det med. Hann inte med Sacha Juan och jag vill inte se ut så här. Så, då får man köra en färgning Do-it-yourself... Hjälp! Håll tummarna!

C som i chillevippen!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback