Slö bloggare...

Ja, det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna... Men ikväll har jag tid!!


MJ boots - DISS!


Leonard - HISS!!!!!!!!!!

Skrev faktiskt ett lååångt inlägg igår kväll som innehöll diss om Marc Jacobs, Mulberry och Chloé samt HISS av Leonard!! Men det ville inte publiceras och vips så var det borta och då blev jag trött och stängde av datorn - VERY IRRI!! Men det kanske kommer ett nytt sådant inlägg snart....

Idag har varit en BRA dag. Målar ju också på ett "nygammalt" projekt - H2O. Ska vara klart på onsdag! Det härstammar från en utställning jag hade i Cannes i maj förra året med en serie vattenstudier. Fast detta är en "special" förfrågan vilket är SKOJ!!

Har dessutom pratat med en saknad kompis i Monaco! Och sprungit på en "golf" kompis på stan! Och så har jag shoppat lite. Dyrberg & Kern, fast spännet är lite snett. Kanske måste tillbaks till NK och byta imorgon... Postar senare idag!

A+!/ :-) C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

krativ period alltså??? leonard rules. drömmer om en klänning (men 65000, god damn...) ända sen DV mode publicerade en bild på en fantastisk klänning i somras. De har verkligen underbara mönster!

Postat av: nollåttan

jag menar kreativ...jag dricker rödvin ;)

2007-02-05 @ 19:51:03
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hihi, ja, måste vara kreativ tills jag åker. Vore det inte för att jag har dessa saker att fixa så hade jag stuckit NU!!! ;-) Men, jag ska INTE klaga!!

Att Leonard inte syns mer i Sverige fattar inte jag. Framför allt är deras klänningar helt fantastiska!! Fast det är klart.. de kostar ju en del.... Nåja, smakar det så kostar det ;-)! Hihihihi

Dricker rödvin!! NICE!!
:-)

2007-02-05 @ 21:03:45
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

ja...*hick* :)
hihi

2007-02-05 @ 21:14:55
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

gud vad irriterande att du blev av med inlägget...!
låter som att du haft en bra dag ändå, XXX

2007-02-05 @ 21:25:36
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback