Slö dator och fin portugis!! ;-)

Datorn är slööööö... Hade den varit en anställd hade den fått sparken!! Fast det kanske är internet?? Who knows, då får internet sparken istället!

Sitter och väntar på färg som torkar.. Fullt normalt en fredag natt kl. 02.20 ;-).. Jag jobbar, och ibland måste man bara.... man kan inte sluta förrän just "det där" är klart! Och just så är det nu!!

131398-307
Z (med mig som bihang;-) Hihihi

Fick ett mail från världens finaste portugis - Z! Han meddelade att han tänker komma och hälsa på i Cannes i sommar. Vi får väl se hur det blir med det! Det är så många som säger "-Jag/vi kommer och hälsar på!!" Bla, bla, bla så blir det ändå aldrig så! :-( Fast hoppas kan man ju alltid. Han bor i Lisabon och är pilot så jag tycker att det borde vara lätt att hoppa in i ett plan och köra! Hur svårt kan det va?!;-)
Han och en av hans kompisar stack faktiskt till rivieran själva i ett litet plan för typ 2 år sedan. Det är en NICE arrival! I eget litet flygplan! :-)

Nä, nu har färgen torkat och det är dax att fortsätta jobba.....
:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

måste vara svårt att "planera" sin konst, jag är så otålig så skulle attackera allt på en gång tills jag tröttnar. har svårt att tänka mig att jag skulle låta färgen torka klart till exempel. har stor respekt mot alla med en gnutta tålamod...

Postat av: mandi

Känner igen det där med folk som alltid ska hälsa på men aldrig dyker upp...
Söt verkar han iaf =)

2007-02-17 @ 20:59:25
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hahaha, ja, mitt tålamod är inte det bästa heller. Tänk om jag målat med olja.... På konstskolan höll jag på att bli galen - olja torkar ju ALDRIG.. Så akryl passar mig bra!! Även om det kräver att man väntar några minuter ;-)!

Mandi
Ja, han ser inte bara superfin ut - han är en superfin person också!! Det vore jätteskoj om han dök upp i sommar!! Ja, många vänner kommer ju faktiskt ner och hälsar på (ungdomsgård Rivieran;-) fast sedan finns ju allid de där "mycket snack och lite verkstad... Oh well, their loss!!;-)

2007-02-19 @ 13:12:51
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: iwzecms pfimhlxjd

cgqp hvgkzbxwo uqzlx vwtj wimxypb hdfqxogn uqmh

2007-05-15 @ 05:22:27
URL: http://www.kmyehc.qgnoukyz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback