Stackars Mr. N...



Ja, snart är det ju dax att dra till London och då ska jag bo hos Mr. N. Igen. Förmodligen lika dålig idé som det var sist. Men ändå. It's nice. Han är fin. GAH. JA-JA..... ANYWAY...

Han skulle hört av sig igår men - NIX. Idag kommer ett mail med the excuse... Alltså, han är en RIKTIG olyckskorp.... hör här:

Han jobbar verkligen bakdelen av sig. Tidigar mornar och SENA kvällar. Igår kommer han hem vid 10 och vill ta ett bad. Vrider om kranen till badkaret och går ut ur badrummet. Somnar (helt slut eftersom han då uppenbarligen jobbar ALLTID). Vaknar av att HELA LÄGENHETEN har en sjyst decimeter med vatten på golvet. Och hans lägenhet är en stor 3:a. Han har glömt badet. Fast grannen har just upptäckt det.... Och Mr. N som ska flytta om 1 vecka. Snacka om OTUR... Så han var vaken HELA natten för att styra upp sitt bad som aldrig blev av.... Vattenskada hos grannen och ev. måste ALLA golv (trägolv) i hans lght brytas upp....

Ja, jag medger att jag godtagit hans ursäkt för varför han inte ringt.... STACKARN....

Nä, dax att göra lite nytta. Har precis kommit hem från en låååång sväng på stan.
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

ursäkt godkänd....stackars N...tur att han ska flytta då...så du slipper bo i den vattenskadade lagenheten,
X

Postat av: C

Lazy Girl
Ja precis! ;-) Bo i vattenskada vill man ju inte. Det visade sig igår kväll att skadorna är mindre än de trott så det är ju bra! Jag förstår inte hur en människa kan ha så mycket otur.. Kanske är bra att det är slut mellan Mr N och mig!!! ;-)

2007-02-23 @ 09:55:20
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback